Saiyaman Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er ikke for sent å bli med, men du går glipp av noen etapper. og det var vel lampre du vurderte Lenke til kommentar
erlani Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er ikke for sent å bli med, men du går glipp av noen etapper. og det var vel lampre du vurderte Stemmer det sorry:P Lenke til kommentar
olaisen91 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg er også med. Laget mitt "må" nærmest bli Euskatel - Euskadi, siden det er det beste tilgjengelige laget. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da er de første 3 etappene kjørt og jeg har den gule trøya med 2sek på evans Lenke til kommentar
erlani Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da er de første 3 etappene kjørt og jeg har den gule trøya med 2sek på evans Nice saiyaman:P er det kl20:00 det kjøres hver dag?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Nei. I morgen kjører vi lagtempoen klokken 24.00. Da kjører vi kun den og ingen andre etapper. Seire til nå: 1 etappe. Leipheimer (Saiyaman) 2 etappe. Cancellara (Valverde) 3 etappe. Freire ("martinkviteberg") Sammenlagtlisten etter tre etapper: Endret 7. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skal dere spille mye i helga? Jeg kan ikke da... Lenke til kommentar
erlani Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei. I morgen kjører vi lagtempoen klokken 24.00. Da kjører vi kun den og ingen andre etapper. Seire til nå: 1 etappe. Leipheimer (Saiyaman) 2 etappe. Cancellara (Valverde) 3 etappe. Freire ("Termo") Sammenlagtlisten etter tre etapper: Ok jeg joiner muligens i morra eller så blir det overimorra:( Litt dumt da men. Joiner med lampre:P Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Da er de første 3 etappene kjørt og jeg har den gule trøya med 2sek på evans Kjører dere flere etapper på en dag? Det visste jeg ikke. Jeg får bli med på noen mini-tourer i tillegg da Hvem har Quickstep tatt ut på sitt tour-lag? Devolder/Chavanel/Davis/Boonen/Barredo er tatt ut, sant? Måtte den beste vinne (altså Contador ) lykke til bruno99, Saiya og dere andre med sammenlagtkanoner Endret 7. juli 2009 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg og Olaisen syklet gjennom lagtempoen et par ganger, og ser virkelig frem til i morra nå Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg tror egentlig jeg må trekke meg. Har ikke tid ikveld, og hadde ikke tid i går. Og ser dårlig ut med tid fremover også. Mye jobbing fremover. Så, om noen vil spille med Liquigas, så kjør på. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kan jo altids slenge meg med de dagene jeg har tid Men computeren har sikkert føkka liquigas laget. Basso er vell sikkert allerede langt bak :b Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Det spøker for kveldens etappe. Lyn og torden gjør at jeg antagelig må skru av datamaskinen. Men får håpe det bare er forbipasserende. Synd, men... Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 da var dagen over. topp 4 ser lik ut 1. Leipheimer 2. cancellara 13sek bak 3.Kløden 23sek bak 4.contador 27 sek bak Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Du glemte å si noe om den siste etappen vi spilte Tredobelt Silence Lotto Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du glemte å si noe om den siste etappen vi spilte Tredobelt Silence Lotto Drømmescenario for Silence. Noe som ikke skjer i virkeligheten. Silence må vel være et av de mindre suksessfulle lagene i pro touren i årets vårsesong, med tanke på budsjettet ? Jeg blir med på fredag (evt. kanskje sent ikveld - klar omkring 24.00) Har noen brudd gått inn enda? Jeg skal prøve å få en etappeseier med bruddkongen Chavanel. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har jo ikke egentlig med noen god spurter, men jeg trakk nå opp den beste jeg hadde og de kjørte jo rett fra hovedfeltet, mens Dekker stakk da det var 8 km igjen. bare så det er sagt, så tror jeg lagene med spurtere må ta ansvar for at farten er høyere Dette er andregang noen klarer å gå fra hovedfeltet på slutten. Nei, ingen brudd har gått inn til nå. I dag begynner vi klokken 22.00. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Gjør ingenting for meg om vi venter til kl 24, så kan Kalle også joine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå