Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PC] PCM09: Diskusjon.no konkurranse 2009 [7 juli (tirsdag) klokken 20.00]

Anbefalte innlegg

Det jeg mener, er at når man lager en "save" og starter en tour - så kan man velge realistisk eller noe annet. Tar man realistisk så kan man ikke velge lagene som blir å velge i. Dette betyr vel at Cervélo forsvinner? Altså må den som hoster passe på det.

Edit: Jeg vil gjerne kjøre Touren med Quickstep. Kommer ikke til å gå for poengtrøya med Boonen - Han har 80 på SP, og jeg liker ikke doptrynet :p Chavanel derimot... Man får se hva jeg satser på etterhvert ;)

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må vel nesten kjøre med Boonen om den grønne trøya :p Irriterer meg ikke at jeg ikke har sprintere, er morsomt å kjøre om den. Husker jeg til stadighet gikk i brudd med McEwen i fjor for å ta spurtpoeng.

Tror jeg skjønner hva du mener. Det kan jeg teste ut. Fikk hamachi til å fungere i dag så alt ser bra ut der.

Lenke til kommentar
Kan ikke vere med før 11 juli litt dumt men trur jeg stiller med lampre og cunego:p

Kan ikke vere med før 11 juli litt dumt men trur jeg stiller med lampre og cunego:p

Hvis det ikke er for sent da :)

I PCM 09 er Bruseghin bedre egnet for å "vinne" touren (kommer ikke til å skje :p ) Cunego har blitt degradert til det han er - nemlig en middelmådig etapperytter, men en god bakkerytter (klassikere).

Lenke til kommentar

De er gode på sammendrag, med klatrere som Basso, Pellizotti, Nibali og Kreuziger, i tillegg til Szmyd som er brukbar. Det mest realistiske er vel å satse på hvit trøye med Roman Kreuziger.

I tillegg kan grønn trøye og etappeseire være et alternativ, da med Daniele Bennati.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...