Kalle_92 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Det jeg mener, er at når man lager en "save" og starter en tour - så kan man velge realistisk eller noe annet. Tar man realistisk så kan man ikke velge lagene som blir å velge i. Dette betyr vel at Cervélo forsvinner? Altså må den som hoster passe på det. Edit: Jeg vil gjerne kjøre Touren med Quickstep. Kommer ikke til å gå for poengtrøya med Boonen - Han har 80 på SP, og jeg liker ikke doptrynet Chavanel derimot... Man får se hva jeg satser på etterhvert Endret 1. juli 2009 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Cervelo er jo med i Touren på ordentlig også. Misforstår jeg hva du mener? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Du må vel nesten kjøre med Boonen om den grønne trøya Irriterer meg ikke at jeg ikke har sprintere, er morsomt å kjøre om den. Husker jeg til stadighet gikk i brudd med McEwen i fjor for å ta spurtpoeng. Tror jeg skjønner hva du mener. Det kan jeg teste ut. Fikk hamachi til å fungere i dag så alt ser bra ut der. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Når vil dere begynne? Stemmer selv for å begynne til helga, da touren starter. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Litt mer spesifikk? 4 juli (lørdag) ønsker "Valverde" å starte. Mens jeg stemmer for å starte 7 juli da alle forhåpentligvis har skaffet spillet og har trent seg litt opp Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Synes det er best å starte en dag de fleste sannsynligvis kan, da mange jobber i uka. Og det er jo fint å starte samtidig som touren irl starter. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 jeg stemmer for 7. juli Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Når klokka vil folk spille? Jeg jobber litt variabelt, men kan i alle fall alle dager mellom kl 24-02 Ellers varierer det litt. Lenke til kommentar
suiram88 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 jeg stiller med Team Columbia-Highroad Lenke til kommentar
erlani Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Bruno99: jeg lurer på en liten ting. Hvilke team er ledige?? Jeg har veldig lyst til å vere med, har fått hamachi til å fungere så Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Om du har spillet er det vel bare å sjekke De lagene som er tatt står i førstepost. Både Liquigas og Lampre er ledige hvor begge lag har gode ryttere. Men det kommer jo litt ann på hvilke trøyer du er ute etter Lenke til kommentar
erlani Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Kan ikke vere med før 11 juli litt dumt men trur jeg stiller med lampre og cunego:p Kan ikke vere med før 11 juli litt dumt men trur jeg stiller med lampre og cunego:p Hvis det ikke er for sent da Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Kan ikke vere med før 11 juli litt dumt men trur jeg stiller med lampre og cunego:p Kan ikke vere med før 11 juli litt dumt men trur jeg stiller med lampre og cunego:p Hvis det ikke er for sent da I PCM 09 er Bruseghin bedre egnet for å "vinne" touren (kommer ikke til å skje ) Cunego har blitt degradert til det han er - nemlig en middelmådig etapperytter, men en god bakkerytter (klassikere). Lenke til kommentar
smenes Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Inviterer til Tour de France-vorspiel med pcm09 i morgen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Slenger meg med jeg. Aldri prøvd spillet, aldri fult med spesielt på sykling. Men, Er liquiqas eller hva de heter ledig? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Bare å slenge seg på, og ja liquigas er ledig Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Hva er de gode på da? =P Hvilke trøyer kan de gå etter? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) De er gode på sammendrag, med klatrere som Basso, Pellizotti, Nibali og Kreuziger, i tillegg til Szmyd som er brukbar. Det mest realistiske er vel å satse på hvit trøye med Roman Kreuziger. I tillegg kan grønn trøye og etappeseire være et alternativ, da med Daniele Bennati. Endret 4. juli 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 den beste på laget er vel bennati, som du kan gå for den grønne trøya med Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Dalglish, den hvite skal du få kamp om! Andy knuser deg i fjellene, men er svak på tempo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå