Kalle_92 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 kjører astana jeg. Kommer nok til å satse på Contador. Jeg hadde definitivt kjørt hjelperytter med Conta for Armstrong! skal gjøre det bruno99. For øvrig satser jeg vel ikke på noen i sammendraget med Bbox bouygues telecom, men både Rolland og Trofimov er gode unge ryttere som jeg vil prøve å kjøre bra med. Ellers vil jeg nok satse på en etappeseier. Mulig jeg skifter til Garmin Slipstream eller Team Milram, såfremmt ingen andre reserverer dem. En ting jeg lurer på, er om vi skal kjøre med de rytterne som faktisk er tatt ut i troppen på Tour de France lagene. Hadde jo vært en god idè? Kan sjekke ut startlisten her: Tour de France 2009 Start List Kanskje litt kjipt for dem som vil ha med Boasson Hagen for Colombia osv. Men hadde jo vært realistisk nok Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ingen dum idè. Jeg er egentlig åpen for det meste. Om vi ikke selv som manager for et lag skal bestemme hvem vi vil ha med med tanke på hvilke trøyer (om noen) vi jakter. I mitt tilfelle blir det ikke kamp om grønn trøye i år desverre siden McEwen ikke lenger sykler for Silence Endret 30. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg vil kjøre med Bbox Bouygues Telecom (kan jo være jeg skifter mening, men sett meg opp med det laget til nå) Nilsi_tl kommer sikkert også til å være med, men han kommer hjem fra ferie 9.Juli, så han får evt. være med fra da av.(?) (han ville definitivt hatt Astana, men det er tatt nu ) Hehe, tror du Nilsi blir med når han ikke får kjøre Astana? ^^ Forresten: Når kommer spillet i butikken? , (kjører sikkert en download fra cyclingmanager) Endret 30. juni 2009 av martinkviteberg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Lurer på om jeg blir med, er ikke helt sikker enda, har ferie om 10 dager, så det kan være at det blir for knapt med tid. Er Liquigas om det blir løp som er ferdig før 10. juli. Bytter til Columbia om de som har nevnt dem før ikke kan/vil være dem. Da er jeg ute. Er med på eventuelle småritt før 10. juli om det blir arrangert. Endret 30. juni 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg kan si så mye som at vi ikke kommer til å bli ferdig innen 10 juli. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg vil kjøre med Bbox Bouygues Telecom (kan jo være jeg skifter mening, men sett meg opp med det laget til nå) Nilsi_tl kommer sikkert også til å være med, men han kommer hjem fra ferie 9.Juli, så han får evt. være med fra da av.(?) (han ville definitivt hatt Astana, men det er tatt nu ) Hehe, tror du Nilsi blir med når han ikke får kjøre Astana? ^^ Forresten: Når kommer spillet i butikken? , (kjører sikkert en download fra cyclingmanager) Han blir sikkert med, men sikkert skuffet over at det ikke blir Astana. Men han liker jo Liquigas, så kanskje det kan være et lag han burde ta. De har jo et virkelig sterkt lag med Kreuziger, Nibali, Pellizzoti, (evt. Basso hvis vi ikke kjører etter den faktiske startlisten) og Bennati. Hva kan man si - Liquigas er i det hele tatt et meget solid lag. Absolutt spill sendte spillet til meg igår, så jeg skal gå og hente det imorgen Tror det kommer i butikkene imorgen også. Ellers kan du laste ned på cyclingmanager selvfølgelig. Jeg vil ikke gjøre det, i og med at jeg liker å ha det på cd Jeg synes at folk bør gi ytringer for hvordan de vil ha det. Om man skal ha ladder mode ( virker ut som de fleste er mot det), om man skal kjøre med det samme laget som kjøres i Tour de France i virkeligheten. Multiplayer passiv al er jeg også for, slik at brudd kan gå inn av og til (ellers vil hovedfeltet bare kjøre inn hele tiden. Jeg synes også at vi skal være litt mer seriøse i år i brudd (ikke med tanke på at jeg er Bbox Bouyges Telecom )) Da er jeg ute. Er med på eventuelle småritt før 10. juli om det blir arrangert I fjor kjørte vi en del mini "tourer" som fungerte meget bra. Kan jo alltids gjøre noen små tester før vi starter også. Eneste problemet (har ihvertfall tidligere vært) at ikke alle kan hoste på PCM vi hamachi. Saiyaman har alltid hostet før, slik at vi er litt avhengige slik. Edit: Skriveleif Endret 30. juni 2009 av Kalle_92 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Det med brudd er jeg er usikker på. Det betyr jo at bare lagene vi spiller med kjører inn brudd, så kan man jo spørre seg om det er noe mer realistisk? Vi kjørte vel to av etappene i fjor uten før vi skrudde det på og på begge gikk bruddet helt inn. Selv da man for alvor fikk fart på hovedfeltet var det rett og slett vanskelig. Det resulterte forøvrig i en etappeseier for meg ved Tjalling (staves?). Fint om folk sier fra når de kan spille også (klokkeslett) eller enda viktigere, når de ikke kan spille. Du burde kontakte Nilsi_tl før Liquigas blir tatt, har lyst til å kjempe med han om den gule trøya i år også Da er jeg ute. Er med på eventuelle småritt før 10. juli om det blir arrangert I fjor kjørte vi en del mini "tourer" som fungerte meget bra. Kan jo alltids gjøre noen små tester før vi starter også. Eneste problemet (har ihvertfall tidligere vært) at ikke alle kan hoste på PCM vi hamachi. Saiyaman har alltid hostet før, slik at vi er litt avhengige slik. Av en eller annen grunn greide vi andre å hoste også etter hvert, men jeg og en annen prøvde i går uten å lykkes... Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Er ikke noe problem for meg å hoste, men begynner å jobbe den 13 juli så er ikke klar før etter 5 mandag til fredag etter den datoen Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Hva med å opprette hamachi-rom nå, slik at vi kan spille mini-tourer når det passer oss vi som er pålogget? Noen som stemmer for å starte til lørdag, mens den starter IRL? 12-tida elns? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Hamachi rommet er opp. Rom navn: Diskusjon PCM Passord:cocacola Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Er ikke noe problem for meg å hoste, men begynner å jobbe den 13 juli så er ikke klar før etter 5 mandag til fredag etter den datoen Jeg er på sommerjobben min nå, og kommer til å jobbe fra ettermiddagen og mot kvelden. Jeg er derimot klar i 19-20 tiden. Er for øvrig ferdig med sommerjobben 9.Juli. Multiplayer passiv al er altså ikke ønskelig? forståelig nok. En gang jeg prøvde det, endte det opp med at jeg stakk med hele laget (Liquigas) og kom 10 minutter foran hovedfeltet Jeg burde jo også være med å kjempe mot deg bruno99. Sist år ga jeg deg ikke mye til utfordring med Cunego, hehe. Tviler på at jeg med Bbox kommer til å være noe til utfordring. Men må se på hvilke muligheter jeg har. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg synes vi skal kunne velge hvilke ryttere man ønsker å kjøre med selv slik at man kan tilpasse litt med tanke på hva man satser på osv. Min mening er også at multiplayer passiv al skal være av. Det er alt for og urealistisk hvis brudd skal gå inn på hver etappe og det er fullt mulig å holde unna på de rette etappene hvis man kjører bra uansett. Og det er ikke alt for mange brudd som går inn i virkeligheten heller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hva syntes dere om farten? Jeg syntes vi bør kjøre 1x hele tiden. Rett og slett fordi folk må kunne følge med hele tiden. Enten det er flat eller kupert etappe kommer det til å være kamp om alle spurtpoengene som deles ut og klatrepoengene og da er det umulig å svare på et rykk fra Napolitano om man er Freire. Dett skjedde et par ganger i fjor, så jeg syntes det bør være såpass profft at det går 1x hele veien. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 ok med 1x for meg. Btw pcm 09 er nå i hus Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 legg meg til på gamecenter da Heter Bruno99 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Sliter litt med å få patchet spille, legger deg til når jeg har fått fikset det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Skal prøve å skaffe spillet i morgen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Bare så det er sagt, jeg vraker ikke Thomas Dekker Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Ojda! Du bruker ham med god samvittighet ja? hehe Nilsi blir ikke med (siden han ikke får Astana, så ser han ikke vitsen). Jeg fikk PCM idag i posten og har lagt det inn - dermed fant jeg ut at jeg ikke ville ha Bob telecom.... Vil ikke sykle med et sådan crappy lag uten det faktiske navnet og med såpass dårlige ryttere (de har blitt "degradert" fra det forrige spillet). Dermed ender jeg opp med et annet lag (bestemmer meg i løpet av kvelden. ) En ting jeg lurer på, er om man velger lag man tar med i touren - fordi hvis vi ikke gjør det, kommer jo ikke car&velo test team (Cervélo test team - tydeligvis ...) med. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Ja, den dopingtesten er gammel, tullete å dra det frem nå LOL? Fordi han ikke fikk Astana, makan Siste spørsmålet ditt skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå