bruno99 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Som i fjor håper jeg vi kan gjennomføre årets Tour de France mellom oss brukere her på forumet på pro cycling manager 2009. Spillet kommer i butikkene 1 juli, men du kan allerde laste det ned fra hjemmesiden. Jeg håper vi får med mange ny og gamle revansjesugne managere her Vi spiller over Hamachi. Det vil si at vi trenger en med et litt sterkt nett som hoster server og har saven lagret på sin maskin. Jeg har ikke satt opp noen dato for når vi bør starte, men jeg syntes vi bør sykle sånn nogen lunde likt med Tdf. Et spørsmål blir om vi skal sykle med eller uten ladder mode. ladder mode vil si at alle lagene får gjevne stats/ferdigheter så alle har noen som er like gode. Det er dessuten ikke dagsform med på ladder mode, alle har alltid dagsformen inne. Personlig syntes jeg det blir litt sært. Favoritter, overraskelser er litt av gamet, om man har dagen osv. Hva syntes derè? Her kan dere lese om fjorårets utgave Påmeldte (brukere) - Lag Saiyaman - Astana bruno99 - Silence Lotto Termo - Cervelo Test Team Kalle_92 - Quick Step Valverde - Team Saxo Bank suiram88 - Team Columbia Olafsen - Liquigas Erlani - Lampre Hamachiserver: Diskusjon PCM Passord: cocacola Endret 9. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 er med jeg skal spille med astana Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Du går for sammenlagtseieren ja? Det var vel du som hostet saven i fjor også, så om du vet at du er hjemme meste av juli, kan du hoste i år også ? Tileggsinformasjon. Om dere vet at dere blir med bare en gang i blant, ikke velg av de aller beste lagene med sammenlagtsryttere. Hva sier du til ladder mode btw? Endret 29. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Egentlig det samme for meg med ladder eller ikke, men vi kan godt kjøre uten blir litt mere realistisk. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg er med bruno99! Men tviler på at noen klarer å slå deg, med ditt karakteristiske rykk i bakkene, hehe Er veldig usikker på hvilket lag jeg bør velge... Team Milram, Garmin Slipstream eller Bbox Bouygues Telecom... Hva vil dere kjøre for? Og jeg synes IKKE at vi skal ha ladder mode. Liker at forskjellige ryttere har forskjellige ferdigheter, som i virkeligheten, og gjør det mer spennende. Men dagsform er jeg ikke like stor fan av, selv om det er realistisk nok Edit: Korrektur Endret 29. juni 2009 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Oh, jeg har lyst å bli med. Så vi får sjå NINJAEDIT Endret 29. juni 2009 av Silo Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Hei;) Jeg er med! Stiller med Rabobank! Hadde vel igrunn vore greit med ladder mode, astana blir vel noe "ower power" visst ikke? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Er jo en del av gamet at Astana er sterkt. Det blir bare at flere lag må kjøre MOT Astana. Ladder mode er noe crap Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Oki:P kjør på... Men astana har liksom 5 sammenlagtvinnere! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Oki:P kjør på... Men astana har liksom 5 sammenlagtvinnere! Så sant, så sant. Men likefremmt synes jeg at vi ikke skal ha ladder mode, fordi det rett og slett er kjipt å spille da. Ta utfordringen mann, og slå Conta og Armstrong! hehe Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg er hjemme fra 6. juli så hvis vi starter etter det er jeg med. Vil kjøre med Cervelo Test Team. Synes ikke vi bør ha ladder mode, mer realistisk og man må kjøre mer med hodet og ha en klarere plan uten Endret 29. juni 2009 av Termo Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg vil kjøre med Bbox Bouygues Telecom (kan jo være jeg skifter mening, men sett meg opp med det laget til nå) Nilsi_tl kommer sikkert også til å være med, men han kommer hjem fra ferie 9.Juli, så han får evt. være med fra da av.(?) (han ville definitivt hatt Astana, men det er tatt nu ) Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Er ikke 100% tatt kan skje at jeg bytter til team Columbia htc Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Kalle_92: Bare for nysgjerrigheten, hvem satser du på i sammendraget ? Du kan jo alltids ringe brodern din å spørre om hvilket lag han vil være om han vil ha en av sammenlagtrytterne. Jeg tenkte å starte 7 juli, så om han går glipp av et par til tre flate etapper gjør vel ikke det all verdens. Saiyaman: Ok, men husk, om noen andre reserverer Colombia er det for sent Oo. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Hei, jeg vil gjerne være med i dette. Spilt spillet litt, og joiner med Team Saxo Bank, selv om jeg ikke har vært de enda Virker som et spennende opplegg dette Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Du ville ikke være Caisse D'epargne altså, med ditt brukernavn ? Resterende, gode lag. Caisse D'epargne: Valverde (Pereiro Sio) Liquigas: Ivan Basso (Bennati) Lampre: Cunego (ikke superfavoritt) Colombia: Rogers (Cavendish, Boasson Hagen!) Endret 29. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Neeh, Valverde er ikke så god synes jeg på 09. Men nå er jeg ingen proff da. Satser på pallen med Andy Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 kjører astana jeg. Kommer nok til å satse på Contador. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Har spilt litt PCM, og dette så bra ut Joiner med Caisse D'epargne. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Veldig keen på å bli med. Men får sjå hvordan det blir med ferie osv. Columbia ftw bois Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå