Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PC] PCM09: Diskusjon.no konkurranse 2009 [7 juli (tirsdag) klokken 20.00]

Anbefalte innlegg

Som i fjor håper jeg vi kan gjennomføre årets Tour de France mellom oss brukere her på forumet på pro cycling manager 2009. Spillet kommer i butikkene 1 juli, men du kan allerde laste det ned fra hjemmesiden. Jeg håper vi får med mange ny og gamle revansjesugne managere her :D

Vi spiller over Hamachi. Det vil si at vi trenger en med et litt sterkt nett som hoster server og har saven lagret på sin maskin.

Jeg har ikke satt opp noen dato for når vi bør starte, men jeg syntes vi bør sykle sånn nogen lunde likt med Tdf.

Et spørsmål blir om vi skal sykle med eller uten ladder mode. ladder mode vil si at alle lagene får gjevne stats/ferdigheter så alle har noen som er like gode. Det er dessuten ikke dagsform med på ladder mode, alle har alltid dagsformen inne. Personlig syntes jeg det blir litt sært. Favoritter, overraskelser er litt av gamet, om man har dagen osv. Hva syntes derè?

Her kan dere lese om fjorårets utgave :)

Påmeldte (brukere) - Lag

Saiyaman - Astana

bruno99 - Silence Lotto

Termo - Cervelo Test Team

Kalle_92 - Quick Step

Valverde - Team Saxo Bank

suiram88 - Team Columbia

Olafsen - Liquigas

Erlani - Lampre

Hamachiserver: Diskusjon PCM

Passord: cocacola

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du går for sammenlagtseieren ja? :) Det var vel du som hostet saven i fjor også, så om du vet at du er hjemme meste av juli, kan du hoste i år også :)?

Tileggsinformasjon. Om dere vet at dere blir med bare en gang i blant, ikke velg av de aller beste lagene med sammenlagtsryttere.

Hva sier du til ladder mode btw?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Jeg er med bruno99! Men tviler på at noen klarer å slå deg, med ditt karakteristiske rykk i bakkene, hehe :)

Er veldig usikker på hvilket lag jeg bør velge... Team Milram, Garmin Slipstream eller Bbox Bouygues Telecom...

Hva vil dere kjøre for?

Og jeg synes IKKE at vi skal ha ladder mode. Liker at forskjellige ryttere har forskjellige ferdigheter, som i virkeligheten, og gjør det mer spennende. Men dagsform er jeg ikke like stor fan av, selv om det er realistisk nok :)

Edit: Korrektur

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Jeg vil kjøre med Bbox Bouygues Telecom (kan jo være jeg skifter mening, men sett meg opp med det laget til nå)

Nilsi_tl kommer sikkert også til å være med, men han kommer hjem fra ferie 9.Juli, så han får evt. være med fra da av.(?)

(han ville definitivt hatt Astana, men det er tatt nu :p )

Lenke til kommentar

Kalle_92: Bare for nysgjerrigheten, hvem satser du på i sammendraget :p?

Du kan jo alltids ringe brodern din å spørre om hvilket lag han vil være om han vil ha en av sammenlagtrytterne.

Jeg tenkte å starte 7 juli, så om han går glipp av et par til tre flate etapper gjør vel ikke det all verdens.

Saiyaman: Ok, men husk, om noen andre reserverer Colombia er det for sent Oo.

Lenke til kommentar

Du ville ikke være Caisse D'epargne altså, med ditt brukernavn ;)?

Resterende, gode lag.

Caisse D'epargne: Valverde (Pereiro Sio)

Liquigas: Ivan Basso (Bennati)

Lampre: Cunego (ikke superfavoritt)

Colombia: Rogers (Cavendish, Boasson Hagen!)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...