Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Klage på eksamenskarakter - HASTER!


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg besøkte min skole på mandag forrige uke. Jeg sa at jeg fikk stryk på eksamen i Fysikk 2 og vil klage. Skolen sa ok og at jeg ville motta brev med skjema. Idag er det 1 uke siden den situasjonen og jeg har fortsatt ikke fått brev. Jeg ringte skolen idag og de sa at brevet mitt ble sendt på fredag(mulig en unnskyldning). Hvis jeg ikke får den imorgen så sliter jeg litt.

 

Er fristen for å klage 2.juli?

Bør jeg sende kopi kompetansebevis selv om jeg strøyk på en eksamen?

Skal man sende det de 10 skolene man har søkt på eller kun til en adresse som jeg har sendt svarslipp til før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fristen for å klage er 10 dager etter at karakterene ble lagt ut.

 

Kompetansebeviset MÅ du sende inn uansett, ellers får du ikke komme inn selv om klagen går gjennom. Send innen onsdag!

 

Du skal sende det til den samme adressen som du sendte til sist. Den finner du på www.samordnaopptak.no.

 

Du trenger ikke noe skjema, gå på skolen, lever ett ark der det står hvilken eksamen du klager på, samt at det må inneholde fullt navn og adresse pluss din underskrift. Føy også på hvilken klasse du har gått i.

 

MAL:

Ditt navn

Din adresse

XXXX - STED

 

Skolens navn

Skolens adresse

XXXX - STED

 

KLAGE PÅ EKSAMENSKARAKTER

 

Jeg klager med dette på min eksamenskarakter i _________, og ønsker hastebehandling. Jeg gikk i klasse _____.

 

Mvh.

Navn

Underskrift

--------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...