kleveng1 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) hallo, jeg har en Derbi Senda X-race Enduro som akser som satan med 65 Drev, men problemet er at jeg skal ta ut plomba og da vil jeg også bytte bakdrev så den går enda litt raskere. jeg tenkte på 52 Drev, kan dere hjelpe meg? og i så fall hva burde jeg kjøpe! Endret 29. juni 2009 av kleveng1 Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 hallo, jeg har en Derbi Senda X-race Enduro som akser som satan med 65 Drev, men problemet er at jeg skal ta ut plomba og da vil jeg også bytte bakdrev så den går enda litt raskere. jeg tenkte på 52 Drev, kan dere hjelpe meg? og i så fall hva burde jeg kjøpe! Jeg bruker 16-38, sykt god toppfart men aksen er ikke av den beste. Færre tenner bak, bedre fart. 48-52 hadde kanskje vært bra? Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 hallo, jeg har en Derbi Senda X-race Enduro som akser som satan med 65 Drev, men problemet er at jeg skal ta ut plomba og da vil jeg også bytte bakdrev så den går enda litt raskere. jeg tenkte på 52 Drev, kan dere hjelpe meg? og i så fall hva burde jeg kjøpe! Jeg bruker 16-38, sykt god toppfart men aksen er ikke av den beste. Færre tenner bak, bedre fart. 48-52 hadde kanskje vært bra? jepp, jeg tenkte på 50-52, har 12 framdrev Lenke til kommentar
9drd Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Anbefaler deg 14-53. Om du setter på effekt-anlegg eller uplomberer, er dette den beste kombinasjonen til ihvertfall Derbi-motorer. Den akser veldig bra, samtidig som den klarer å dra ut alle girene. Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Anbefaler deg 14-53. Om du setter på effekt-anlegg eller uplomberer, er dette den beste kombinasjonen til ihvertfall Derbi-motorer. Den akser veldig bra, samtidig som den klarer å dra ut alle girene. hvor fort går den da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå