Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til å finne en grei bilstereo til en grei penge.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en eldre, billigspiller fra JCV i bilen min og denne spilleren har nå bestemt seg for å ikke spytte ut cder når jeg ønsker den skal gjøre det. Ikke ellers helle for den sakens skyld. Forslag til hvordan jeg kan få ut cden som står inni spilleren, og fikse den til å fungere igjen?

Hei, jeg skal kjøpe meg ny spiller i bilen da den gamle ikke spytter ut cder lenger og siden den var billig da den ble kjøpt og har vært dårlig i hele sin levetid gidder jeg ikke få den reparert og skal derfor kjøpe en ny.

Her er kravene mine:

-Helst ikke dyrere enn 1000kr

-God på å lese brente cder, lite hakking(drar aldri originalcdene mine ut i bilen)

-Minijackutgang så jeg kan koble til mp3-spillere(dette er ikke superviktig, da jeg har en fm-sender fra før av)

Aner ikke om dette er relevant, men spilleren skal inn i en toliters Hyundai Sonata fra 95.

Hva med noe som denne:

http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=144355

Legger til at jeg ikke har peiling på bilstereoer i det heletatt. Kan også nevne at det er relativt gode høyttalere i bilen.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har en eldre, billigspiller fra JCV i bilen min og denne spilleren har nå bestemt seg for å ikke spytte ut cder når jeg ønsker den skal gjøre det. Ikke ellers helle for den sakens skyld. Forslag til hvordan jeg kan få ut cden som står inni spilleren, og fikse den til å fungere igjen?

få den til en slags reperatør :)

Håper d ikke er Bruce Springsteen? :O

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det blir neppe bedre lyd med den spilleren fra biltema,men den spytter vel ut cd`n da, hehe

Det er bare å åpne den gamle spilleren, og "sveive" plata ut. Finn motoren inni der, og dytt på drevene ;)

Skal du ha spiller med god lyd, så blir det alpine eller pioneer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...