slakte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Lurer på hvordan jeg får spilt inn riffa mine på pc, uten å måtte betale mange tusen for utstyr? Vil bare få spilt det i inn Lenke til kommentar
bstool Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 du kan spille inn ved å bare bruke mic. er mange som gjør det slik når de har spilt inn sanger som ligger f.eks urørt Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 du kan spille inn ved å bare bruke mic. er mange som gjør det slik når de har spilt inn sanger som ligger f.eks urørt Blir fort ganske dårlig kvalitet med en vanlig "datamikrofon" da :/ Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Du kan jo gå til innkjøp av en Line 6 PodStudio Gx. Koster rundt 1000kr og er en grei måte å få tatt opp gitar på. Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg bruker selv en Zoom G1.2 Boks elns til å spille inn med. Hør med din nærmeste musikkinstrumentbutikk for kjøp osv. Må regne med 1000 kr + i utgifter. Også er Audacity og cubase greie program for innspillning. Lenke til kommentar
Dudlie Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kjøpte et Behringer hjemmestudio til 1800 på en musikkforretning nær meg, tror det heter Podcastudio. Konge deal! Du får med et lydkort, firewire kabel, miksebord, fullt av jack kabler, headsett og en utrolig bra kondenser mikrofon til en utrolig billig penge. Veldig brukervennlig også. Så lenge du har en crappy pc med firewire utgang (som du også eventuelt kan kjøpe eksternt), så kan du spille inn sanger med relativt god kvalitet. Bruk Audiacity, enkelt som F! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå