Slutsky Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei! Har hørt at det finnes bonevoks med farge. Stemmer dette? Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt det og hvor mye det koster? Er det å anbefale? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Om du er ute etter et tryllemiddel, så kan jeg nok si at det ikke er verdt forsøket, MEN, du får forskjellige vokser som er bedre for lyse og mørke farger Hva slags farge har du på bilen din? Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) metallic mørkeblå mener å ha hørt at det skulle hjelpe mot små riper (sånne som er usynlige når bilen ikke er nyvasket) Endret 29. juni 2009 av -=Martin=- Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Prøv heller lakkrens om det er snakk om mindre vaskeriper o.l Om du skal til med det vil jeg uansett annbefale deg og prøve Meguiars Qucik Clay kit for å fjerne ureinheter som sitter på lakken etter en stund (kjennes som sandpapir), for da vil du ha et mye bedre utgangspunkt for videre behandling.. Mørk bil kan du f.eks bruke denne Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg har mørkeblå bil. Når jeg prøvde den blå voksen, ble bilen blåere, mens når jeg prøvde den sorte ble bilen mørk og våt. Også vasket jeg den også var det tilbake til start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå