Stingah Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei Driver en nettbutikk, www.bilkabel.com, og jeg sender ut noen pakker hver dag. Tanken nå er å lage en liten brosjyre (bare ett A4-ark som brettes) som jeg legger med alle pakker jeg sender ut. Her skal det være bare noen priseksempler på noen av produktene jeg fører, og noen eksempler på effekten med å bytte til til de produktene jeg fører. Finnes det noen gode sider med tips til dette? Evt. noen sider med eksempler på slik kataloger/brosjyrer? Fredrik Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Program som bør benyttes er ihvertfall Adobe InDesign. Du bør sjekke om bedriften din har en fast farge eller brosjyremodell de går etter. Vis ikke så får du lage det for dem Lenke til kommentar
kattis Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Helt enig med innlegget over, Adobe Indesign er programmet du bør bruke til dette Se litt rundt på hvordan andre bedrifter lager brosjyrer, og se om du blir inspirert. Ikke pøs på med masse produkter og tekst, men prøv å gjør det så delikat og fint som mulig. Dette er jo noe som skal friste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå