toazty Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 når de klarer å plukke og sende varer samme dag når du huker av at du betaler 1000kr ekstra for å få dem dagen .... men for oss som ikke har så mye penger må vente 5-6 dager før det blir sendt.. har nok erfaring fra arbeidslivet.. er kokk, så vet alt om hva stor pågang er for noe , og hva som skjer rundt enn når det er stor pågang.. men litt må enn kunne forvente , jeg sitter fortsatt å vender på multicom på den 8. dagen, og ALLE varene er på lager ifl. nettet.. Man betaler ikke noe for at varene skal sendes samme dag eller neste dag hos Komplett, alle mine ordere har blitt sendt dagen de ble bestilt eller dagen etter. Det du påstår her er reint bullshit! Multicom har forsåvidt ikke eget lager, de henter varer fra diverse grosister rundt omkring. ~ Mortis360 rolig nå sailor.. der er flere netshops som opererer med det, bla. annet multicom som jeg nevner.. så ikke sleng med leppa og si at jeg ikke snakker sant.. og Norek har nok denne inne hos seg , for dette er "egentlig" forbeholdt bedrifter. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 rolig nå sailor.. der er flere netshops som opererer med det, bla. annet multicom som jeg nevner.. så ikke sleng med leppa og si at jeg ikke snakker sant.. og Norek har nok denne inne hos seg , for dette er "egentlig" forbeholdt bedrifter. Da burde du spesifisere at det gjelder for bedriftskunder, slik du la det ut virker det som at det var ett tilbud for alle. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 det er et tilbud for alle.. er ikke slik at enn trenger org. nummer eller noe slikt.. men egentlig er det forbeholdt bedrifter.. men det er mulig for alle å bruke det Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tror det nærmer seg for min PC også nå; Ordrestatus: Plukket Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hei, jeg har kjøpt en stasjonær gamer pc fra komplett (a50 tror jeg den het) på Torsdag klokken 14:00. Den skulle bli bygd av komplett. Akkurat nå har den status "frigjort for plukking". Betyr det at den blir sendt med posten på Mandag? Endret 11. juli 2009 av Shushi Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei, jeg har kjøpt en stasjonær gamer pc fra komplett (a50 tror jeg den het) på Torsdag klokken 14:00. Den skulle bli bygd av komplett. Akkurat nå har den status "frigjort for plukking". Betyr det at den blir sendt med posten på Mandag? Ingen pakker blir sendt på en mandag. Jeg mailet komplett angående byggetiden for 1 måned siden, og dem mente at dem skulle bruke 3 virkedager på å bygge en pc, så kommer frakt i tillegg. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Bestilte data sist lørdag. På fredag sendte de den, men kan ikke se den på posten.no sin sporing. Mulig jeg kan få pcen på mandag? Endret 11. juli 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Bestilte data sist lørdag. På fredag sendte de den, men kan ikke se den på posten.no sin sporing. Mulig jeg kan få pcen på mandag? Nei. Ingen pakker kommer på mandager. Jeg vet ikke hvorfor. Sendes pakken over helgen, blir tirsdag den "neste virkedag" for posten. Jeg vet ikke hvordan ekspress over natten fungerer. Noen som vil dele sine erfaringer med ekspress over natten? Endret 12. juli 2009 av phunkie Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Tror det har blitt linket til denne posten før, men det er på tide igjen. FAQ om posten og pakker V 1.5 Endret 12. juli 2009 av IceDale Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tror det har blitt linket til denne posten før, men det er på tide igjen.FAQ om posten og pakker V 1.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå