Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Komplett, hvor lang leveringstid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ordre min forstatt åpen for 15min siden, har avbestilt hele greia og lagt inn ny ordre, samme ting, men med express post over natten.. får jeg det ialelfall i morgen.. utrolig at det skal gå så lang tid før de behandler en bestilling ( siden 26.juni)

Lenke til kommentar
får med div. garantier hvis du får kompelett til å bygge selv.

så fordelen er jo stor hvis du har et par høvdinger ekstra, hvis du vil ha det enkelt og greit i fremtiden hvis noe skulle skje med pc'en

Så må man sende inn hele pcen for fiksing. Bygger man selv kan man sende inn den ene delen og evt erstatte den, låne ny av noen i mellomtiden.

Lenke til kommentar

lett for deg å si som kanskje vet hvordan enn åpner et kabinett :p

er ikke alle som kan så mye om pc, ikke alle som vet hvordan en harddisk ser ut ol..

og har enn 3 års garanti på hele pc'en uten at det koster deg et øre å få fixa den så er det verdt det for mange ,

ser for meg damer og folk ellers i alderen 30+ ... dem finnes det mange av..

Endret av toazty
Lenke til kommentar

Det er umulig å si.

Etter at pakken er sendt får du sporingsnummeret.

Da tar det 2 dager ca. Første dagen ankommer den en terminal, sansynligvis i din by og dagen etter kommer den til nin nærpost.

Det du lurer på er vel hvor lang tid selve byggingen vil ta, før de sender den og det kan ingen svare på. Kun evt egene erfaringer som har vært fra 3 dager til 3 uker på det her forumet.

Du kan jo ringe dem imorgen og sjekke køen.

Lenke til kommentar

BuUrNt: Vær snill å ikke bumpe tråden. Bruk p_edit.gif -knappen når du har noe å tilføye. Les nettiketten for info om hva som er lov og ikke når det gjelder bumping.

Endret: Hvis du ringer til Komlett (Telefonnummer postet på forige side) får du mye bedre svar på når du får PCen din en du vill i denne tråden.

Endret av k-orm
Lenke til kommentar
BuUrNt: Vær snill å ikke bumpe tråden. Bruk p_edit.gif -knappen når du har noe å tilføye. Les nettiketten for info om hva som er lov og ikke når det gjelder bumping.

Endret: Hvis du ringer til Komlett (Telefonnummer postet på forige side) får du mye bedre svar på når du får PCen din en du vill i denne tråden.

Ok, skal sjærpe meg.

Lenke til kommentar

sykt... avbestilte pr.mail , men bestillingen min står fortsatt åpen, det har den gjort siden fredag .. herregud, komplett har tatt fellesferie ser det ut som..

og du som bestilte noe og fikk det levert dagen etter.. skulle gjerne sett pakkesporingsnummeret ditt, da kunne jeg brukt det som et bevis på at de har tabba seg ut med min ordre..,

og NEI , du får ikke pc'en din denne uka.. tror nesten ikke du får pc'en din neste uke heller

Lenke til kommentar

BuUrNt: Tror nok også at du får et mer korrekt svar hvis du ringer komplett. Blir nok bedre det enn å spekulere her inne. Folk har nok forskjellige erfaringer men å tro at fordi toazty har en dårlig erfaring vil det også gjelde deg er naivt. Komplett ligger veldig høyt oppe på diverse kunde barometer, så de har nok ikke tatt helt ferie.

Hvis det tar for lang tid (3-4 dager etter at delene har kommet på lageret, så ring for å høre hva som skjer)

Lenke til kommentar

Jeg ringte i dag, timer i kø.

Kom endlig gjennom og spurte om det skal ta uker det å få et returnummer.

Da ble det fart på sakene og på 10 sek fikk jeg mail med nummeret.

I sommer må man tydligvis ringe å mase litt for å få ting gjort.

Lenke til kommentar

fant ut grunnen til at min ordre ikke var pakket og sendt.. alle varene var ikke lagervare , men det stod at alt var lagervare, surrehuer..

merkelig nok så har jeg fått pakke fra komplett i dag med nøyaktig de samme delene som stod i den ordren jeg avbestilte, jeg bestilte samme delene i går også men med epresspost. og som de mente de ikke hadde alle varene inne..haha

de fikk litt av et forklaringsproblem da.. hohoho... skulle ringe meg opp igjen.. har ikke hørt noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...