Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Komplett, hvor lang leveringstid?

Anbefalte innlegg

Hei har kjøpt pc, den var ikke på lager, og i dag står det at den er klar for plukking.

Fabrikken er 2-3 timer kjøring fra hvor eg bor, hvor lang tid kommer det sånn ca til og ta til pcen er her?

P.S vi snakker om Komplett :)

Endret av BuUrNt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Komplett skal skru sammen den så tar den noen dager også, men det står jo beskrevet på Komplett sin side.

Eneste faren er at en vare ikke kommer på lager, men da tar du en telefon til de og får byttet ut den med en annen vare. I det siste har Komplett vært meget kjappe med å levere.

Lenke til kommentar
Hvis Komplett skal skru sammen den så tar den noen dager også, men det står jo beskrevet på Komplett sin side.

Eneste faren er at en vare ikke kommer på lager, men da tar du en telefon til de og får byttet ut den med en annen vare. I det siste har Komplett vært meget kjappe med å levere.

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274

Med noen forbedringer, alt var på lager.

Eg vet ikke om de skal skru d sammen, men det står på siden at den er lagt klar for plukking, det har stått sånn fra i går

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274

Med noen forbedringer, alt var på lager.

Eg vet ikke om de skal skru d sammen, men det står på siden at den er lagt klar for plukking, det har stått sånn fra i går

Du har bestilt en komplett PC.

Denne vil nok måtte skrues sammen fra scratch og testes.

Lenke til kommentar
Ok, så når eg har kjøpt gamer i05, og bare konfiguert den, da vil eg få den ferdigbygget?

Ja :thumbup: - men de må skru noen dager etter å ha funnet alle delene.

håper det ikke tar så alt for lang tid, kan ikke vente med å spille GTA IV,

Eg kjöpte GTA IV men den gamle dataen klarte ikke drive d, lagga og når eg kjørte for fort, så kjørte eg i løse luften :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

synes GTA IV er best på konsoll (utenom GTA San Andreas, digg på pc)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hvor lang tid det tar til du får den avhengiger ikke bare av komplett med mindre du skal hente den hos dem. At du bor 2-3 timer unna hverken forkorter eller forlenger postgangen.

I tillegg til den tiden komplett bruker på å plukke og montere kommer ca 2-3 dager i postgang.

Lenke til kommentar

Byggingen hos komplett skjønner jeg ikke, bruker dem stresstester eller burnin? Bygge pcen skal ta 40min max , så install av OS.

Burde fortsatt kunne ha plukket, bygget og sendt pcen på samme dag.

Det kan være kø i byggingen, eller så må de samle opp og bygge 1 gang i uken. Har også sett her inne at komplett bruker 3 uker på byggingen.

Lenke til kommentar

bestilte noen deler på fredag, betalte med Visa , ordre er enda ikke godkjent eller sendt til pakking..

tror komplett er i sommermodus som resten av befolkningen...

nå sitter jeg å angrer meg ihjel på at jeg ikke haka av "express post"

Lenke til kommentar

På tlf sa komplett at de jobbet på lørdag men ikke posten.

Dvs på mandag morgen står mye pakket og klart selv om det er bestillt på fredag ettermiddag.

Tipper det er sommermodus ja, jeg fikk nettopp 2 skjermkort som var feil, har sendt returmail, men venter fortsatt på returnummeret.

Tar flere dager å få et nummer som burde ha tatt dem 1 min.

Akkuratt nå kan jeg ikke ringe dem en gang, ingen svarer og pågangen er stor.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...