Crytrus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei Finnes det er gratis program der man kan spille av filmer i slow motion? Helst at man kan stille hvor sakte man vil ha det. Jeg har et enkelt kompakt kamera og skulle gjerne gjort det på en videosnutt jeg tok der. Håper på mange svar. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Media Player Classic har en bra slow motion -funksjon. Du kan vise et og et enkeltbilde og fritt variere hastigheten opp og ned. Men fungerer desverre ikke med alle videoformater. Endret: Eller du mener kansje å redigere filmen permanent med lavere framerate ? Antar at man har den muligeten i Windows Movie Maker. (Vet ikke om andre gratis videoredigeringsprogrammer). Endret 29. juni 2009 av k-orm Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du bør se etter noe som bruker såkalt "Optical flow" for utregning av bildene imellom. Vet desverre ikke om noen gratisprogrammer for dette, men jeg mener iallefall jeg har lest om open source-prosjekter rundt dette. Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 hvis du mener å bare spille det av så kan du bruke vlc (videolan). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå