vonLime Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg pleier å ha telefonen på lydløs, men i blant må jeg ty til litt lyd for å få med meg at det skjer noe. Da jeg sjelden er i spesielt støyende miljøer, hadde det vært utmerket med en ringetone som sa "You have an incoming call" eller noe likende. Ikke noe tull, men straight forward sagt med mann- eller damestemme. Foretrekkelig en damestemme. Jeg kan redigere lyden selv, så trenger kun en stemme som tydelig sier "You have an incoming call". Noen som har noe å dele med meg? =) EDIT: Har nemlig "You have a new message", og da må jeg ha matchende ringetone Endret 29. juni 2009 av vonLime Lenke til kommentar
ste1n Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fant en langt inn i systemet mitt, vet ikke om det er helt det du leter etter, den er noe sær xD Men men, vi kjører på! HeyYourPhoneIsRingin.mp3 Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for den, men var ikke akkurat det jeg tenkte på. Meldingstonen min er en mp3 der en dame - med monoton stemme - sier "You have a new message". Ønsker meg en ringetone som matcher den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå