gunz Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 jeg har tatt ut den gule pluggen forran munningen, er det noe farlig? har jeg ødlagt pistolen ? eller er den som vanlig bare uten gul plugg? Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vil tro at misjonen med pluggen er å fortelle andre at dette er en temmelig harmløs sak, og ikke ekte vare. Men sett pluggen på plass, så er du sikker på at du ikke får trøbbel. Er nok markant større sjangs for bråk med lovens lange arm om en har en startpistol uten indikasjon på dette i sekken, enn en startpistol i skikkelig stand. Har kun lekt meg med en startpistol, og der var "pluggen" laget slik at den lett kunne fjernes for rens av løpet dersom det bygget seg opp mye slam, og det kan derfor være at min forbindelse med "pluggen" er noe annet enn din ;-) Lenke til kommentar
gunz Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Vil tro at misjonen med pluggen er å fortelle andre at dette er en temmelig harmløs sak, og ikke ekte vare. Men sett pluggen på plass, så er du sikker på at du ikke får trøbbel. Er nok markant større sjangs for bråk med lovens lange arm om en har en startpistol uten indikasjon på dette i sekken, enn en startpistol i skikkelig stand. Har kun lekt meg med en startpistol, og der var "pluggen" laget slik at den lett kunne fjernes for rens av løpet dersom det bygget seg opp mye slam, og det kan derfor være at min forbindelse med "pluggen" er noe annet enn din ;-) takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå