roellis Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg har en Tatung V32MCAK. Etter å ha hatt den en stund la jeg merke til blå striper i skjermen. Se selv. PC-bilde TV-bilde Det eneste jeg kan tenke meg er at det har oppstått mens tven har stått i et "non-signal" bilde. Som dette: Jeg sendte tven til rep. og de prøvde å oppdatere firmwaren, det fungerte ikke. Så sendte jeg den til rep. på nytt, da byttet de ut hele lcd-skjermen, det så ut til å fungere, men problemet oppstå temmelig raskt igjen. Jeg har prøvd å koble ut strømkabelen over natta osv. men det har ikke hjulpet. Jeg også ungått å la tven stå "blå" i lengre tid, etter de byttet ut skjermen, men det har ikke gitt så mye resultater. Nå skal jeg levere den inn for en tredje gang, men jeg begynner å bli utålmodig. Noen som vet hva dette skyldes? Endret 2. juli 2009 av roellis Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har samme skjermen og samme problemet. Lenke til kommentar
roellis Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Har samme skjermen og samme problemet. Har du kontaktet anovo? Det er en 3års garanti på tven, så problemet burde i grunn løses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå