superkaisa Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 jeg var på 000webhost for å se til nettsidene så så jeg et bilde med link der set stod: make money. jeg trykket og kom inn på en side der jeg kunne reklamere for 000webhost gratis san at jeg fikk penger. jeg registrert og fikk en link som tydeligvis var mi, vet ikke :S Men jeg lurer på en del ting: er det noen som har prøvd det? funbker det bra? har du tjent noe på det? takk for svar! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 ah fant ut hvordan det funker nå! jeg får en link som er til min bruker, hvis noen går til den linken å registrerer så får jeg cash:D Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Men kan noe svare på om de har tjent penger på dette? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har du søkt på nettet? Mange sinte affiliates her... Jeg bruker deres gratis webhosting for en WordPress blog selv, og er ganske fornøyd med webhosting-delen av tjenestene deres, men jeg slo raskt fra meg tanken på å bruke reklameplass for deres affiliateprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå