Ccconker Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei Da jeg starta å spille LBP, hoppet jeg over mange tutorialer fordi jeg skjønte hvordan tingene funka fra før. I ettertid tenker jeg at det kunne vært lurt å tatt alle tutorialene for å få alle objektene. Siden jeg har hoppa over de, får jeg ikke til å ta de igjen(?) Noen som vet om det går an kan ta tutorialene etter at man har hoppa over de? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei Da jeg starta å spille LBP, hoppet jeg over mange tutorialer fordi jeg skjønte hvordan tingene funka fra før.I ettertid tenker jeg at det kunne vært lurt å tatt alle tutorialene for å få alle objektene. Siden jeg har hoppa over de, får jeg ikke til å ta de igjen(?) Noen som vet om det går an kan ta tutorialene etter at man har hoppa over de? Ja det er mulig. Husker ikke i farta hvor det ligger, men tror du kan velge "Videoer" fra menyen som kommer opp når du klikker "Start" -knappen når du er i editoren. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Har gjort det. men jeg mener selvfølgelig ikke videotutorialene. de får man ikke stickers av. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har gjort det. men jeg mener selvfølgelig ikke videotutorialene. de får man ikke stickers av. Mulig jeg er treig, men skjønner ikke hva du mener. Du får jo stickers når du fullfører videotutorialene... Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Vet du hva videotutorialene er? Det er de videoene som kommer fram (istedet for tutorialer) noen ganger når du skal bruke et verktøy som du aldri har brukt før. De er ikke noe du utfører, men bare ser på. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Trykk på firkant når du har skal velge verktøyet. Da dukker det opp alle tutorialene den er blandet inn i. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Aaaahh:D takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå