per1991 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei! Kjøpte meg et Creative HS-1200 headset på Elkjøp i dag. Kommer hjem, åpner pakken og leser gjennom Quick Start guiden. Slenger inn CDen som fulgte med og kjører Instalasjonsveiviseren. Valgte å innstalere alt utenom et Trial program som følger med. Restarter PCen og plugger inn USB Transceiveren før jeg Slår på headsetet. Holder nede på-knappen til Headsettet og Senderen i 5 sekunder slik at begge LED lysene lyser blått. Alt ok så langt. Så kommer problemet: Får registrert headsetet osv, og det ser ut til at Creative sine programmer gjenkjenner headsetet. Men, jeg har ingen lyd... Prøver å gå inn i Control Panel->Sound for å se om Headsetet vises der, men det gjør det ikke... Hverken i Playback eller Recording. Javell tenker jeg... Gjør et søk på Google og finner en annen driver til headsetet. Innstalerer den og restarter maskinen, men dette hjalp ikke. La ut en post på et annet forum i håp om å få hjelp der, men så langt har ingen svart. Sendte mail til Creative's support men der må jeg sannsynligvis vente til i morgen på svar. Noen her som kan hjelpe meg? Creative's Audio Panel finner ikke headsettet. Når jeg prøver å starte Creative Console Launcher får jeg denne feilmeldingen: "There are no supported audio device available. You need to close the application. Click OK to close the application now" Headsetet er Creative HS1200, trådløst USB headset kjøpt hos Elkjøp Bodø i dag. Bruker Windows Vista 32bit. Har prøvd å se igjennom Quick Start guiden etter en løsning på problemet men finner ingenting. Håper noen kan hjelpe meg så snart som mulig da jeg sitter her uten Headset med mikrofon... Per-Kristian Jensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå