n1tro Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei, Jeg lurer på å overta et Olympus C-2020Z av noen bekjente, og jeg lurer på hvor mye bruktprisen er på det kameraet i dag. Det følger med et 8mb SmartMedia kort og 4AA oppladbare m/lader. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ikke mye, og maks en tusenlapp. Kameraet må vel være sånn ca. tre år gammelt, og med et mulig unntak for bedre optikk på Olympusen så får man i dag et Canon A-60 som kan kjøre alt C-2020 kan gjøre og mere til for under 2500,- Lenke til kommentar
svingen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 det som er saken er att det kamera her tror eg tar veldig bra bilder,men siden du kan få tak i så mye bra til 2000 kr så tviler eg på att han får mere enn 1000 kr får det.uanset husk att det er COM! com porten har vel max speed på 115kb/s så det kan fort gå opp til 15 min og overføre 64mb...vile vurdert seriøst andre kamera før eg kjøpte det men får du det jo billig så er det lisom greit nytt kamera følger det og med garanti lisom....men som sakt kamera virker som tar meget bra bilder Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Ja, jeg vet at det tar gode bilder. Det er mine foreldre som har kameraet atm. Jeg vet også at det går på seriell-porten. Tenkte å kjøpe en kortleser da i såfall. Så det er ikke verd mye mer enn en tusenlapp altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå