hightow Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er store sannsynligheter at jeg skal fly til østen til høsten ... Noen som vet hvordan seteplassen er på økonomiklasse på KLM sine 747-400 Combi-fly? F.eks i forhold til vanlige innenriksfly til Norwegian og SAS. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 747-combi mener jeg er ganske trangt bakerst med omkring 31 tommers pitch. Det er dog ikke noe verre enn Norwegian innenriks, Norwegian har vel 29. Fritt etter hukommelsen, vel og merke. Lenke til kommentar
Hermanus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg mener vi fløy samme type fly til Kina (mulig jeg husker feil). I alle fall syns jeg det var ekstremt trangt. Jeg vet ikke om det var fordi vi skulle sitte der en del timer, men jeg husker jeg syns det var uvanlig trangt. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Huffda, det lover ikke bra for en kar på nærmere 2m ... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 På en lengere strekning jeg fløy (husker ikke med hvem) gjentok de flere ganger at det ikke var lov å sove på gulvet... Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei Min verste tur på et fly tror jeg må være med KLM fra Kuala Lumpur til Amsterdam for noen år siden. Det var et eldre 747 fly (delvis cargo) og jeg satt nesten bakerst i flyet. Det var så trangt at jeg knapt kom meg ut av mitt sete når personen foran hadde lagt ned sitt sete (og jeg er ikke mer en 177 cm), det var ikke noe personlig underholdningssystem og flyturen var laaaang. Men jeg tror nok det avhenger ganske mye av hvilken flytype du får også. Hvor skal du hen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette er flyet han skal med: http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_B...7-400_combi.php Lenke til kommentar
hightow Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Hvor skal du hen? Hong Kong Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette er flyet han skal med:http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_B...7-400_combi.php Jepp, det var det jeg fløy med hvis jeg ikke tar feil og jeg lurer på om vi satt på siste rad (rad 45)...det var en tur som jeg vil prøve å glemme ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå