Theresese Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Norske skoger er grønne. Endret 30. juni 2009 av Theresese Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Platekompaniet.no og iTunes Music Store, ulovlig nedlasting er forbudt å snakke om her Lenke til kommentar
Etlon Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Å laste ned piratkopier er galskap. Man støtter ikke opp om sine favorittartister på den måten, og det er ikke bra. Selv bruker jeg iTunes store for å laste ned en eller to låter av en artist, like jeg det jeg hører blir plata kjøpt. Ingenting som kan overgå sjarmen med å eie en CD eller LP fra en artist eller et band, og samlingen blir bare større og større og jeg stoltere og stoltere av den. Og vil jeg ha dem i MP3 format, ripper jeg dem til PC'n. Men kunne aldri ha falt meg inn i mine villeste fantasier å dele samlingen min med noen andre. Musikk SKAL kjøpes mener jeg Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Å laste ned piratkopier er galskap. Man støtter ikke opp om sine favorittartister på den måten, og det er ikke bra. Selv bruker jeg iTunes store for å laste ned en eller to låter av en artist, like jeg det jeg hører blir plata kjøpt. Ingenting som kan overgå sjarmen med å eie en CD eller LP fra en artist eller et band, og samlingen blir bare større og større og jeg stoltere og stoltere av den. Og vil jeg ha dem i MP3 format, ripper jeg dem til PC'n. Men kunne aldri ha falt meg inn i mine villeste fantasier å dele samlingen min med noen andre. Musikk SKAL kjøpes mener jeg Vil man virkelig støtte opp om artisten/bandet går man på konserter og/eller kjøper merchandise. Men, ja. Å ha CDer er digg det, selv om de med en gang rippes til FLAC, og støver ned i CD-hylla mi xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå