abene Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Få en oversikt over hvilke programmer på datamaskinen din som ikke er oppdatert. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Alternativt har man Filehippo. Men får teste dette også for å se om det er noen merkbare forskjeller. edit: Installert og scanner nå. Men ettersom jeg forstår det, så virker det som om disse to programmene i bunn og grunn går ut på det samme, bare at de formulerer seg på forskjellig vis. edit2: Men etter over en times scanning hvor den har hengt seg opp på 5% uansett faen, så gir jeg dette programmet bøtta. Endret 29. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Noble Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva med å endre domenenavnet til bloatware.no? Kan vi ikke VÆR SÅ SNILL slippe snikreklame for windowsbaserte sikkerhetsprogrammer på hw.no? Trodde tek.no ble opprettet for å hive all "dritten" der? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 1. Tar år og dag på å fullføre sin "scan" 2. Finner ingen feil med sikkerheten på min maskin til tross for at jeg hverken har AV eller Brannmur. EN hvilken som helst script-kiddie kunne bare se stygt på maskina mi så har han tatt over livet mitt. 3. Installerer en stygg liten prosess(psi.exe) som kjører i bakgrunnen ved oppstart. Ikke har det ikon i tray, ikke er det noe valg/info ang. den i hoved-programmet. Jeg er ikke videre hypp på å låne bort 30MB Ram på sånt møl. Jesus H. Christ, Gidd å ha en kvalitetskontroll et par hakk over Se & Hør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå