Gå til innhold

Leverandører av sykkelbekledning


vegvalg

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne dele våre erfaringer med forskjellige leverandører av sykkelbekledning. Her er de to jeg har testet:

 

CCN Sport

Kinesisk leverandør, med fantastisk service og rask leveringstid. Har bestilt før, og har en bestilling nå, som blir sendt til meg kun en uke etter at jeg bestilte. De har forøvrig ingen minimums ordre. De klærne jeg har testet hittil er svært gode, og jeg liker spesielt paden i sykkelshortsene deres. Er vel den første paden som jeg føler har passet (mulig det er rompa mi det er noe galt med) Har også prøvd sykkelskjortene deres og de er svært komfortable. Forøvrig så er prisene deres svært gode sammenlignet med norske leverandører.

 

Positivt:

+ Rask levering

+ God service

+ Behagelige klær

Negativt:

- Kundebehandlerne skjønner ikke alltid hva man mener

 

 

Trimtex

Norsk leverandør, med god service og ikke fullt så rask levering (er i alle fall det jeg har opplevd). Har testet trimtex endel ganger, og bekledningen er god og funksjonell. Kortermet trøyen deres synes jeg er svært behagelig, og den er et godt kjøp. Men prisnivået er en del høyere enn blant annet CCN, i tillegg til at de har en minimums ordre, noe som trekker ned.

 

Positivt:

+ God service

+ Funksjonell bekledning

Negativt:

- Prisnivå

- Leveringstid

 

Så da håper jeg noen andre kan dele sine erfaringer med leverandører av sykkelbekledning.

Endret av vegvalg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...