RBW Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Razers nyeste hodesett for spillerne skal være klar for salg i morgen. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er det ikke noe av det samme X-FI gjør med hvilket som helst headset? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ja, bedre med X-fi og et sikkelig headsett til gaming, så går det faktis ann å høre på musikk også Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har X-fi kort nå. Er det no poeng i å kombinere disse? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kjøp heller et bra headsett som feks. Sennheiser, Koss eller Creative Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kjøp heller et bra headsett som feks. Sennheiser, Koss eller Creative Stryk så Koss og Creative, og legg til AKG og Beyerdynamic. Men X-Fi gjør susen altså? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Mulig å bestille dette settet her hjemme i morgen, eller må man bestille fra Razer ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kjøp heller et bra headsett som feks. Sennheiser, Koss eller Creative Stryk så Koss og Creative, og legg til AKG og Beyerdynamic. Men X-Fi gjør susen altså? Har brukt X-fi i lang periode nå, prøvd på flere headsett og du får glimrende lyd i spill;) Betraktlig bedre enn onboard lyden ihvertfall. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har hatt X-FI siden det kom og hatt mye glede av det, selvom jeg spiller svært lite nå for tiden (unger, kjerring og sommer). Setter man opp X-FI i gaming mode og angir headset så skal X-FI prosessoren faseforskyve lyden så man får inntrykk av at lyden kommer f.eks bakfra. Jeg har i all hovedsak brukt det på BF2 og det var gull verdt når vi spilte Bedriftsturneringen. Brukte da et sett Koss som dekker godt over ørene og lukket all lyd utenfra. Vile nok gått for et godt lydkort fremfor et headset, i alle fall begynt med lydkortet. Hjelper lite med gode høyttalere om lyden som kommer dit suger, dritt inn osv.. Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Eneste negative med X-FI er at driverene har memory leaks. Til lengre pcen er påslått til mer minne bruker driverprogrammet. Etter en uke ender jeg opp med 80% fysisk minne. Men så lenge jeg restarter iblant funker det bra. Er glimrende lyd iforhold til vanlig onboard ja. Lenke til kommentar
drz Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg har forgjengeren til dette headsettet (razer barracuda) og det er konge. Fikk fryktelig lyst på det her, men når det jeg har, og som også kostet 1k, fungerer helt fint så skal jeg være fornuftig å beholde det =) edit: Nå ser det jo faktisk ut som om de har fått laget en skikkelig mikrofon også, det var på tide Endret 30. juni 2009 av drz Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hadde Beyerdynamic DT 770 pro i mange år , litt tunge å ha på hodet , men verdens beste øretelefoner etter min mening ! Har nå BOSE, ikke dårlige dem heller og vesentlig lettere . Synd at Beyer`n min daua , men det var utslitt etter 5 år med hardt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå