JFM Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei Dataskjermen min har gått i stykker. Siden butikken er konkurs så må jeg kontakte produsent, som i dette tilfellet er Samsung. Noen som har erfaring med garanti/reklamasjon direkte til samsung? Lenke til kommentar
JonChris Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei Dataskjermen min har gått i stykker. Siden butikken er konkurs så må jeg kontakte produsent, som i dette tilfellet er Samsung. Noen som har erfaring med garanti/reklamasjon direkte til samsung? Hei, min personlige erfaring med Samsung er meget utmerket, men da i tilfellene bedrift til bedrift, men kan ikke se at det ikke skulle gjelde privat også. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Du må kontakte Infocare vedrørende skjermen. Velg LCD-monitor og fyll ut:) Endret 30. juni 2009 av nicoloco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå