pstub Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Heisann! Byttet i helgen ut grafikkortet i min HTPC med et ASUS EAH3650. Veldig fornøyd med bilde-kvaliteten, mye bedre enn mitt forrige. PC'en står alltid på, men TV'en slår jeg jo av når den ikke brukes. Problemet er at når jeg slår på TV'en igjen så får jeg ikke noe signal på skjermen! Må starte PC'en på nytt (ikke bare restart, men helt av og så på igjen) for å få tilbake signalet! Dette er FRYKTELIG irriterende! Jeg kjører med nyeste drivere fra ATi, Vista 32bit. Bruker DVI--> HDMI kabel. Håper noen har noen tips som kan hjelpe meg å løse dette problemet. Kanskje er en instilling i CCC som jeg ikke har funnet, selv etter mye leting? Endret 29. juni 2009 av pstub Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg sliter med akkurat det samme problemet , bare jeg har innebygd skjermkort på mitt Asus P5Q-EM Hovedkort..... forferdelig kjedelig... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Må nesten dele med meg av svaret fra ASUS kundesupport: Dear Valued ASUS Customer! We recommend either a complete reinstallation of the os, or a removal of any previous drivers using a driver cleaner program in failsafe mode. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar, ASUS TMSS Support Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Takk takk , jeg har selv prøvd 3 ganger med ny install , Vista 32bit / 64bit og Win XP I dag tok jeg ut den enne brikken , da jeg mistenker at maskinen faktisk låser seg slik at den ikke sender ut signaler. jeg tror jeg vil prøve og kjøre minimalt med enheter en uke og se om det lykkes. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Heisann! Da har jeg faktisk løst problemet! Utrolig teit a jeg ikke prøvde det med en gang, men trodde ikke det skulle ha noe å si... Byttet til den orange DVI-kontakten på kortet, og da funker det som det skal gitt! Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 får se om det funker bedre for meg når 4870 kortet kommer i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå