m-Helfjord Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fredag "døde" bilen min, en Opel Frontera 2,1i -94 etter 1 km kjøring fra min arbeidsplass. Jeg hadde høy musikk på, så eventuelle ulyder i forkant hørte jeg ikke, men den startet som normalt i det jeg kjørte fra jobb. Da jeg stoppet i veikanten ville den ikke starte igjen, og det luktet litt svidd. Åpnet panseret, og det kom litt røyk fra området bak viftereima. Falck kom for å kjøre bilen min hjem (etter 3 timers venting vel å merke), og mente umiddelbart at det måtte være dynamoen. Falck-mannen forsøkte å få start på bilen med startkabler og "startgass" på sprayboks flere ganger uten hell. Han konkluderte med at da var det kanskje ikke dynamoen, men noe elektrisk måtte det være uansett. Jeg har ringt rundt til forskjellige bilverksteder jeg har fått anbefalt som billige (Snapdrive, Melby Auto og Grorud bilservice). Ingen av dem har ledig time før jeg drar på ferie den 8. juli. Så, til mitt spørsmål: - Er det andre billige og gode bilverksteder innen 30 km radius fra min bolig på Bryn som kan tenkes å ha ledig kapasitet? - Er det eventuelt noen av dere bilkyndige her inne som har mulighet å se på bilen mot betaling? Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Synd eg ikkje bor i nærheten,ellers skulle eg kommet med ein gang for sånne problemer "liker" eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå