Crusader* Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg er på utkikk etter ny PC og fant denne på tilbud hos http://www.netonnet.no/ Jeg kommer til å bruke PC'en mest til spill og visning av video tilkoblet en TV/Forsterker med HDMI. Er det noen som har erfaring med denne PC'en (Støy, Varme osv...) eller vet om noen andre PC'er jeg burde vurdere? Endret 29. juni 2009 av Crusader* Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Radeon HD 4650 skal vel være brukbart skjermkort til gaming det? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kjøpte selv HP DV7-2080EO. Er vel stort sett samme maskinen bare at det er intelCPU i min. Maskinen er ganske lekker, og skjermkortet(4650) er mer en bra nok til de spillene jeg har testet, dvs HL2 modden Insurgency. Støymessig er det litt lyd av vifta, selv når den går på rimelig lav hastighet. Dog ikke værre enn at lyden fra en film vil overdøve den. Skjermen er helt rå, lyssterk til tusen og oppløsninga er grei nok. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Har nå hatt PC'en i ca. en uke og er fornøyd Kan anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå