Glenniboy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Heisann Jeg trenger pris på VHF-kurs! Jeg skal ta båt-lappen og da må jeg ha VHF-kurs for å låne båten til min far Endret 29. juni 2009 av Glenniboy Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Brukte 2 sekunder via www.google.com http://www.tryggogsikker.no/html/551.html Lenke til kommentar
Glenniboy Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Takk Men må man ha kurs, eller kan man bare lese bokaog ta eksamen? Lenke til kommentar
Penny Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Du kan lese boken og ta eksamen som privatist ja. Må si jeg er litt forundret over at din far krever dette. Har du allerede båtførerprøven? Lenke til kommentar
Glenniboy Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Du kan lese boken og ta eksamen som privatist ja. Må si jeg er litt forundret over at din far krever dette. Har du allerede båtførerprøven? Han krever det slik at jeg kan bruke vhf-en. vi har vhf i båten og for å ha den der må vi ha lappen på det. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Du kan lese boken og ta eksamen som privatist ja. Må si jeg er litt forundret over at din far krever dette. Har du allerede båtførerprøven? Det er vel ikke så rart? Hvis poden først skal ut i båt uten den vante skippern så er det greit å ha litt peiling på hvordan man bruker nødutstyr. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Joda, jeg ser den. Jeg holder båtførerkurs og har gjennom årene hatt utallige gutter på kurs som er der fordi faren krever at de skal ha båtførerkurs før de får låne båten hans, men Glenniboy er den første jeg har hørt om som har en far som krever VHF-sertifikat. Hans referanse til "båt-lappen" i første innlegg fikk meg til å lure hva han egentlig var på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå