abene Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Mozilla skal ha bekreftet at Firefox 3.5 blir lansert tirsdag. Les mer Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Håper de har løst noen av problemene med den nåværende versjonen, særlig at firefox kan henge i flere minutter er irriterende. Noen som vet om den vil laste seg ned som en oppdatering når man har firefox 3, eller om man må installere den selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 den største klagen jeg har på dagens FF er at den er så treg å starte, dette gjelder jevnt over bordet på alle maskinene jeg har testet - både med mange og få utvidelser installert. Opera og Chrome er milevis foran i oppstartstid, Mozilla må skjerpe seg. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 lol, gudbye IE, HTML5 først på åpene nettlesere, alså Firefox, Chrome ^^ Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Noen som vet når den vil komme til Ubuntu? Endret 29. juni 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) @Tux: Du kan jo legge til ppa-arkivet / pakkebrønnen til Michael Marley mens du venter. (Evt kompilere selv.) Ubuntu har vært tidlig ute med FF oppdateringer i main, faktisk ble 8.04 lansert med betaversjonen av 3.0. FF 3.5 eller shiretoko som kodenavnet er, anbefales. Opera 10b er heller ikke verst hvis man legger til fanboy adblock Nevner det fordi dette er en tjeneste som er tilnærmningsvis obligatorisk i FF, men som ikke er så kjent på Opera, det holder mange tilbake desverre. Endret 29. juni 2009 av Spetsnaz Lenke til kommentar
b0lstad1 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Tirsdag, Tirsdag, Tirsdag, Tirsdag, Tirsdag, Tirsdag :!: Lenke til kommentar
Dueland Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg kom ikke innpå nettbanken med firefox 3.5 x84_64, noe kluss med nettleseren og java... Håper dette blir fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå