Gå til innhold

Bok for å lære Photoshop

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en god bok som kan gi meg en grundig innføring i Photoshop. Har alltid hatt et ønske om å være en god designer (noe som ville vært veldig nyttig for meg som webmaster), men pga manglende tålmodighet er ferdighetene mine fortsatt svært begrensede.

Vet at det finnes mange gode læringsvideoer og andre tutorials på internett, men jeg har to nettbaserte deltidsjobber og tilbringer i tillegg mye tid foran laptopen, så jeg vil helst kjøpe meg en bok og komme meg bort fra maskinen litt.

Har sett på Photoshop Cs4 For Dummies av Peter Bauer. Den koster litt under 200 kr inkl. frakt på Play.com. Noen som har erfaringer med den?

Andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger meg på classroom in a book serien..

Den går mer eller mindre igjennom alt du trenger å vite om PS, men sett av godt med tid, for den er grundig..

Må nok dessverre skuffe deg dog, for selv om du kjøper ei bok så må du nok sitte minst like mye ved PC'en som i godstolen. De aller fleste tingene som nevnes er backet opp av praktiske oppgaver.

Men tar du deg tiden, og gjør leksjonene så kommer du til å bli en racer på PS..

Lykke til..

-Fredrik

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...