cuadro Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Futurama: "Good news everyone. Studies shows that with these hints as to which character to identify your "inner voice" to, should inevitably lead you to read this inside your own head, in my voice! Goodbye!" Denne leken er veldig enkel, og blir blandt mine første poster på dette forum i en annen seksjon enn "religion, filosofi og livssyn"-delen, så jeg håper dere er snill med meg. Jeg gjorde et tappert forsøk i å søke rundt på stikkord som "in my voice", "stemme" og "kjente stemmer", uten hell. Leken: Enhver "deltager", skal poste et bilde av den karakteren, som har blitt kjent gjennom TV(hvilken som helst karakter), og deretter poste en tekst som passer innunder settningen og de formuleringer som trengs for at "leserne" av tråden skal lese teksten for seg selv, i den valgte karakterens stemme. Lykke til Endret 29. juni 2009 av cuadRo Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Etter ett år håper jeg tråden får bedre respons. "You have to get out of the chopper!" Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) "Aaah! Donut!" Endret 28. juni 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 "For the people on my right(ta opp venstre hånd), and the people on my left(ta opp høyre hånd)." Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 you fuckin' cockroach! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå