TBJ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei Vet noen om hvordan man kan benytte seg av Wake On Lan (WOL) på Asus P5B hovedkort? I flg. spesifikasjonene til hovedkortet, står det: Egenskaper: WfM 2.0, DMI 2.0, WOL by PME, WOR by PME, PXE Men det står ikke et ord om det i manualen (mer enn det som står over her). Jeg har aktivert Wake on PME (eller hva det heter i BIOS), men får det ikke til å fungere. Bruker fremgangsmåten som står her. Noen som vet om det er mulig med mitt hovedkort? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg må bare si at dette er noe jeg ikke har prøvd,og har lite peiling på. Er det Power on by pci devices,du har aktivert i bios,lurer på om det er den funksjon som skal aktiveres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå