Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ingen utløsning når forhud er trukket tilbake

Gjest PP34

Anbefalte innlegg

Hei, sliter litt med noe, og er veldig usikker på hva som er grunnen.

Når jeg masturberer, er det helt umulig for meg å komme hvis forhuden er trukket tilbake over hodet. Det er litt stramt, men ikke smertefult eller vanskelig å trekke forhuden tilbake. Den legger seg i en slags ring under hodet, som kanskje kan virke litt stram. Har en teori om at dette forstyrrer blodtilførsel og gjør det umulig å komme. Strengen er forøvrig også ganske stram, men dette heller ikke så mye at det gjør vondt i det hele tatt.

Samme gjelder ved sex, forhuden trekker seg automatisk tilbake, og skaper nevnte problemer. Må avslutte med å masturbere på samboeren. Dette er forsåvidt deilig, men hadde jo vært mye bedre å komme uten hånda. At jeg faktisk får orgasme sammen med henne leder meg til å tro at dette ikke er spesielt psykologisk?

Kan penishodet være *for* sensitivt, etter et liv under en tykk forhud? Hvor sensitiv skal den egentlig være? De som klager på at de kommer på under minuttet, hvor sensitive er egentlig de? Kanskje jeg er "over the top"?

Hilsen gutt 21!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...