karlfr Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvorfor prater ingen om denne telefonen? Og hvordan er den i forhold til F.eks Nokia 7250 eller T 610? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Du kan ikke ha sjekket serlig mye opp når du spør hvorfor ingen snakker om denne modellen. Det er blitt diskutert mye om denne mobilen de siste ukene her på forumet, men da også under navnet Orange SPV - som etter min forstand er samme mobilen (?). Linker til en sammenlikning gjort på esato.com, men garanterer ikke at faktaene er korrekte... Grunnen til at denne mobilen kanskje ikke er så mye omtalt som andre lignende modeller er at det er et relativt lite firma (innenfor mobil bransjen) slik at det ikke får like mye mediaoppmerksomhet... (min teori) Nokia 7250 versus Sony Ericsson T610 versus Orange SPV/Qtek 7070 Min egen lille rangering: 1. SE t610 (under tvil) 2. Orange SPV/Qtek 7070 (under tvil) 3. Nokia 7250 (uten tvil) Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Ok, takk skal du.Visste ikke det jeg... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Kan jo klargjøre litt her. Telefonen dere snakker om, kjent som Qtek 7070, er den andre i rekken av Smartphone-telefoner designet av det taiwanske selskapet HTC. Dette er det samme selskapet som designet HPs iPaq og forrige Smartphone-modell. Teleoperatøren Orange fikk i fjor de ekslusive rettighetnee til salget av den aller første modellen i serien (kjent under kodenavnet 'Canary'), som de markedsførte som Orange SPV. Denne modellen er med andre ord kun tilgjengelig som en operatørbundet telefon, og selges kun i land hvor Orange driver nettverket sitt. Neste modell (kjent under kodenavnet 'Tananger') skal blant annet ha bedre batterilevetid og forbedrete taster, og sikkert mye mer. Denne vil forhandles av Orange under modellnavnet SPVx, men vil dessuten også forhandles av en rekke andre selskaper - som for eksempel av det nordiske selskapet Qtek som 7070. Viser forøvrig til vår test av telefonen, for de som ikke har fått med seg den: http://www.amobil.no/?article=667&visual=1...yout=5&visual=1 Lenke til kommentar
andreash Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Bare for å nevne det: Qtek 7070 og Orange SPV er ikke samme telefonen. Orange SPVx er samme telefonen som Qtek 7070 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Dinside har testet tlf: http://www.dinside.no/php/art.php?id=89226 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå