MVI Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei. Ble for en stund siden en del støy fra høytallerne. Trodde det var forsterkeren. Kjøpte ny forsterker i går, men støyet er der fortsatt. Er liksom en sånn sssssss lyd fra høytallerne. Har prøvd og koble forsterkeren til cd spiller, og da ble støyet helt borte. Støyet følger med volumet på forsterkeren. Skrur jeg høyere lyd, Blir det mere støy. Kan det være det intergrerte lydkortet som er ødelagt? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Nei, det er det integrerte lydkortet som suger Kjøp deg enten ett enkelt creative usb lydkort, eller kjøp ett vanlig pci lydkort. du kommer ikke til å angre ihvertfall. jeg har selv creative x-fi usb lydkort. og det er 10 gang bedre en det integrerte Endret 28. juni 2009 av Fikseren Lenke til kommentar
MVI Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Var det jeg trodde. Gidder ikke lydkort med masse avenserte funksjoner og en haug med driver som må installeres hver måned. Noen som har erfaringer med HT Omega lydkort? Har hørt mye bra om de. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Med usb lydkortet som jeg har trenger du ikke gjøre mer enn å plugge det inn, driverne innstallerer seg automatisk funker t.o.m på W7. http://www.dinside.no/362473/creative-xmod Lenke til kommentar
MVI Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Ser jo egentlig greit ut det der. Men kunne helst tenkt meg no som skal være inne i maskinen. Noen som har noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå