petteri Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har nettopp kjøpt disse delene til en PC Asus P4C800 Deluxe pentium 4 3Ghz 800Mhz FSB 2*Seagate S-ATA 160GB Sapphire radeon 9700 pro AIW Vapochill PE Northbridge powerpack Jeg lurer på en ting med rammen, bør jeg velge corsair Twinx 1024Mb 3200LL (400DDR) eller et annet merke som TwinMos ellerGeil med PC3700 (466DDR) Jeg har jo vapochillen, så jeg skal nok overklokke litt en gang i fremtiden, men er det mye bedre å ha TWINX? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ville nok gått for corsair. Disse brikkene liker å bli kjørt hardt dvs veldig overklokkbare. Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kjøp heller Twinmos /m Winbond.. de bruker samme minnechipper som Corsair XMS3500 , Winbond BH5. Jeg ser ingen grunn til å betale det dobblete for noen brikker som har heatspreaders og et corsair klistremerke når selve chippene faktisk er helt like. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Klem til med to-tre Corisar XMS3500 512 MB. Koster kr. 1342 pr. stk. (Komplett) Har du først kjøpt så gode komponenter, kan du legge i litt til RAM også. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kjøp heller Twinmos /m Winbond.. de bruker samme minnechipper som Corsair XMS3500 , Winbond BH5. Jeg ser ingen grunn til å betale det dobblete for noen brikker som har heatspreaders og et corsair klistremerke når selve chippene faktisk er helt like. dessuten sa en test på hardware nå i dag var det vel at corsair ram ikke er bra sammen med pentium 4 hovedkort det var riktig nok en helt ny ramtype da, men ut i fra det du har bestilt så har du vel lyst på de sikkert jeg anbefaler twinmos 3200 med winbond eller twinmos 3700 "vanlig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå