kursiv Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 er dette tastaturet no bra da?! http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=995...lAction=details ser jo qlt ut da...men vetje heilt jg.. vanntett tastatur?! hmmr.. noe som har prøvd det og vet hvor høye tastene er og om det er lett å trykke ned dem? tror dere det egner seg til 1.pers spill? =) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 etter som jeg har hørt så skal det ikke være så verst..... det er jo foresten ideelt dersom du er den som "pleier" og søle kola ved pc'en :wink: men du har jo 14dagers full returrett (3måneder dersom de IKKE sender returskjema) så du kan jo prøve det, dersom du ikke er fornøyd ber du om returnummer og penger tilbake (eller et annet produkt) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 at tastaturet er helt vannrett er bare positivt! om det er så godt å trykke på akkurat det tastaturet, vet jeg ikke...spesielt til spill du kan klemme de knappene rimelig langt ned, men jeg vet ikke hvor langt man må klemme for å få reaksjon, ettersom det jeg prøvde ikke var plugget i....jeg kan tenke meg at det gir litt lang respons tid på tastetrykk i FPS spill ja Lenke til kommentar
kursiv Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 lang respons tid sier du.. æsj da! er ikke aktuelt om det ikke funker til fps-spill.. skal bruket det til "the one and only CS!" svar noen som har bruker det til spill da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå