toy_man Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hmm Dama er ikke våt når vi begynner -> Dama er våt når jeg avslutter. Så er jeg nokså fornøyd. Men er fint om at hun er klar over det selv. At hun ikke begynner å kni seg mot meg hvis det kan etterlate merke på buksa eller noe sånt. For da kan det selvføgelig bli flaut. Men at ei jente blir våt er jo bare et godt tegn, og er et tegn på at ting går riktig vei. Lenke til kommentar
riple Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Digg! Betyr jo bare mindre forarbeid neida. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) ingen problemer med det, å bare hoppe rett på hovedretten liksom Endret 13. november 2009 av weebl Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kan bare prate for meg selv, men våt betyr ikke nødvendigvis klar. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kan bare prate for meg selv, men våt betyr ikke nødvendigvis klar. Å? Hvorfor det da? :S Altså når man er våt er man som regel klar da :S Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kanskje hun er våt nok til at du trygt kan mate på, men det betyr ikke at så snart du kjenner jenten er litt fuktig i trusen, så skal du ramme tissetassen inn i hun. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) * Endret 16. november 2009 av myrdan Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hadde sex med min eks på mandag, da jeg skulle fingre henne i forplayen så var hun allerede klissvåt der nede å det synes jeg ikke var nå digg så jeg bare begynte å ta henne på brystene isdete.. er litt turn-off får meg når det er så våt å klissite, men så er jeg ganske kresen også da Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hadde sex med min eks på mandag, da jeg skulle fingre henne i forplayen så var hun allerede klissvåt der nede å det synes jeg ikke var nå digg så jeg bare begynte å ta henne på brystene isdete.. er litt turn-off får meg når det er så våt å klissite, men så er jeg ganske kresen også da Du mener kresen som i 12år gammel? Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kan bare prate for meg selv, men våt betyr ikke nødvendigvis klar. Kroppen har en automatisk reaksjon som gjør det vått der nede når sex kommer inn i bildet. Den automatisk reaksjonen kan komme selv om jenta ikke har lyst på sex. Kroppen er klar, men ikke sinnet. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 kommer ann på ass, om jenta er søkkvåt ofte, så kan det lukte vondt senere den dagen, det er skikkelig turnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg