Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir fort våt nedentil, hva synes gutter om dette?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja. Men det har gjerne med urin, mensen eller urenslighet å gjøre likevel da. eller en kraftig infeksjon av ymse slag gir også skummel lukt. bæsjrester fra anus kan også "smelte" å rinne nedover med svetten. som igjen skaper lukt.

 

Uff, jeg kunne levd 10 liv uten å ville vite det.

 

Word.

Lenke til kommentar
Ja. Men det har gjerne med urin, mensen eller urenslighet å gjøre likevel da. eller en kraftig infeksjon av ymse slag gir også skummel lukt. bæsjrester fra anus kan også "smelte" å rinne nedover med svetten. som igjen skaper lukt.

Du nevner bare renslighet nå. Faktisk så har folk forskjellig lukt og smak. Noen er heldige, andre uheldige

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Etter en fest jeg hadde vært på får litt siden var jeg på toaletet etter at jeg hadde rota med en fyr. Jeg merket at jeg var fuktig utenpå tightsen, og herregud jeg holdt på å dø av flauhet. Han tok også på meg der nede med tightsen på.... Så jeg lurer egentlig bare på om for våt = ekkelt eller om det egentlig ikke har så mye å si? Bare svar ærlig, litt flaut om han/de går rundt og tenker jeg er veldig ekkel eller noe.

Var på byen med en kamerat, og han fant seg en svært så fin dame som han ble sittende med på fanget og kline med. Da hun måtte dra hjem, hadde hun lagt igjen en våt flekk på buksa hans. Han gliste stort, og det var stor enighet i gjengen at dette var et godt tegn.

Lenke til kommentar
Var på byen med en kamerat, og han fant seg en svært så fin dame som han ble sittende med på fanget og kline med. Da hun måtte dra hjem, hadde hun lagt igjen en våt flekk på buksa hans. Han gliste stort, og det var stor enighet i gjengen at dette var et godt tegn.

Så lenge det ikke er feil farge på flekken ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...