Gjest Sinnne Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 For en tid siden møtte jeg en tilsynelatende intresang ung jente. Vi klaffet veldig godt sammen den første uken, men så dukket problemene opp. Etter hvert fikk jeg stadig vekk tekst meldinger hvor hun spurte om jeg snakket med andre jenter eller var på fest. . . Det drygeste var da jeg høfflig hilste og sa hei til et ungt par som var ute og gikk tur å forbipaserte oss med sin unge som nettopp hadde lært seg og å gå . Da fikk jeg spørsmålet om hvorfor jeg hilste på damen og om jeg kjente henne. Tilslutt sa jeg ifra om hvordan jeg følte og at jeg var bekymret for fremtiden. Hun ga seg likevell ikke etter enda en uke med beskyldinger om utroskap og at jeg kikket på andre jenter. Kalenderen på veggen min fra FHM var også et problem. Dette klarer jeg ikke lengre, jeg har tatt henne med overalt for å prøve og vise henne at jeg ikke er utro eller vil ha andre. Dette har tært på meg veldig psykisk. Er dette tegn på skukelig sjalusi og strengt tatt noe jeg ikke bør sattse på ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg ville løpt. Særlig så tidlig i forholdet, da følelsene ikke er så sterke. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg ville løpt. Særlig så tidlig i forholdet, da følelsene ikke er så sterke. Kanskje det. Eller så kan du snakke med henne om det? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kanskje prate med hun om det? Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det kan hende at jenta du har truffet kanskje har opplevd noen vonde ting tidligere, mtp utroskap og sånt. Du sier du har sagt fra hva du føler, men har du spurt hun hvorfor? Er viktig med god kommunikasjon. Hvis dere har pratet dere gjennom alt og hun fortsatt er sånn, da er det kanskje lurt å gå. Hvem vil vel ha en kjerring som er sur hver gang man gjør noe? Men du kan jo tenke at hvis hennes mas har slitt deg ut psykisk, hvordan må hun ha det da? Hjelp jenta... Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Haha, jeg sier LØP, og jeg er jente selv! Er det slik allerede nå, kan jeg ikke se at dette kan ha noen fremtid Lenke til kommentar
Gjest Sinne Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det kan hende at jenta du har truffet kanskje har opplevd noen vonde ting tidligere, mtp utroskap og sånt. Du sier du har sagt fra hva du føler, men har du spurt hun hvorfor? Er viktig med god kommunikasjon. Hvis dere har pratet dere gjennom alt og hun fortsatt er sånn, da er det kanskje lurt å gå. Hvem vil vel ha en kjerring som er sur hver gang man gjør noe? Men du kan jo tenke at hvis hennes mas har slitt deg ut psykisk, hvordan må hun ha det da? Hjelp jenta... Det jeg så tendenser til var at så fort vi var ute på byen og noen pene jenter gikk forbi ble hun stille. Jeg prøvde alt jeg kunne for å prøve å få igang en samtale igjen. Desverre så har hun hvert så uheldig at hun var sviktet og utsatt for utroskap i et tidliggere forhold. Jeg forklarte hun så godt jeg kunne at å være utro er det siste jeg ville finne på. Sammtidig sa jeg klart ifra at dette kunne jeg ikke finne meg i mere, forde jeg fikk aldri den tilitten jeg trengte fra hun. Følelene mine var faktisk på vei opp veldig fort, men til syvende og sist forsvant de. Er det vanlig at mange jenter idag kommer med trusler som å kjøre av veien? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Lukter tøffel og pisk lang vei. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Lukter tøffel og pisk lang vei. Ålreit det, ere ikke ? Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er det vanlig at mange jenter idag kommer med trusler som å kjøre av veien? Det er IKKE normalt. Ser du har kommet opp i en virkelig tråkig situasjon her. Når det kommer til slike trusler vet jeg ikke selv hva jeg ville gjort? Er nok kanskje lurt å blande inn "de som kan det", så kan hun få profesjonell hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Sinne Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 ok, takker for alle svar. Jeg fikk gjort det slutt, da truslene strømmet inn. . . 2stk faktisk. Glad det hele er over, neste gang skal jeg være litt mere forsiktig. For dette ga meg en skikkelig lære penge. Var faktisk mitt første møte med dating etter møte over internett. . gikk midre bra men jeg gir ikke opp av den grunn. Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 ok, takker for alle svar. Jeg fikk gjort det slutt, da truslene strømmet inn. . . 2stk faktisk. Glad det hele er over, neste gang skal jeg være litt mere forsiktig. For dette ga meg en skikkelig lære penge. Var faktisk mitt første møte med dating etter møte over internett. . gikk midre bra men jeg gir ikke opp av den grunn. Good for you Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) crazybitch-tendenser spør du meg. pack your shite and ruuuu edit: ser du har gjort det allerede. good for you! Endret 29. juni 2009 av Henrik2k Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jenter som har vært i forhold med utroskap før går som regel en av to veier; sjalusi/mistenksomhet/dårlig selvtillit eller økt kunnskap/livserfaring/styrke. Her inne hører vi naturligvis mest fra de førstnevnte jentene, og av erfaring skal det mye til før disse endrer seg. Om man virkelig ønsker å satse på forholdet, på tross av at jenta er f.eks. sykelig sjalu, skal det mye til (tøfler og varsomhet) for å få det til å fungere i lengden. I de fleste tilfeller er det bedre å bare pakke sakene og dra sin kos mens man ennå har ballene i behold. Bra du tok til fornuften Lykke til videre Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) For en tid siden møtte jeg en tilsynelatende intresang ung jente. Vi klaffet veldig godt sammen den første uken, men så dukket problemene opp. Etter hvert fikk jeg stadig vekk tekst meldinger hvor hun spurte om jeg snakket med andre jenter eller var på fest. . . Det drygeste var da jeg høfflig hilste og sa hei til et ungt par som var ute og gikk tur å forbipaserte oss med sin unge som nettopp hadde lært seg og å gå . Da fikk jeg spørsmålet om hvorfor jeg hilste på damen og om jeg kjente henne. Tilslutt sa jeg ifra om hvordan jeg følte og at jeg var bekymret for fremtiden. Hun ga seg likevell ikke etter enda en uke med beskyldinger om utroskap og at jeg kikket på andre jenter. Kalenderen på veggen min fra FHM var også et problem. Dette klarer jeg ikke lengre, jeg har tatt henne med overalt for å prøve og vise henne at jeg ikke er utro eller vil ha andre. Dette har tært på meg veldig psykisk. Er dette tegn på skukelig sjalusi og strengt tatt noe jeg ikke bør sattse på ? LØP. FHM kalendre? Hilser til bekjente? Nei spar meg. Løp før det for sent. Dama har åpenlyst problemer med sjalusi, og det blir ikke bedre. Du finner deg noen bedre damer enn det der, som også sutrer mindre. EDIT: Så ikke at du hadde gjort det slutt. Gratulerer! Endret 29. juni 2009 av Pasient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå