dico Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg holder på å sette opp et lite budsjett over hva som skal gjøres med min Audi A4 96-mod. Blant det som må gjøres er å bytte ut venstre framskjerm. Jeg har funnet denne: Lenke Og lurer sånn ca. hva det vil koste å lakkere en slik i sølv metallic? Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg fikk lakka min skjerm til Audi 100 for 1000 kr med arbeid.. Men spørs jo hvor du gjør dette, for det er sikkert stor prisforskjell rundt om Lenke til kommentar
dico Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Fikk tilbud fra en lokal "sjappe" på mellom 1000-1200 kr nå, så regner med den havner til lakkering der:) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du kunne jo sett på enten Øysand eller Hommelvik på billopphuggingen, ikke usannsynlig at det finnes en sånn skjerm i din farge. Problemet er som regel at de er småskadet, folka som jobber der er utrolig arrogante og de skal ha det hvite ut av øyet for de gamle delene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå