Neville Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei, jeg har et problem med ''min datamaskin''. Når jeg skal installere spillet ''Football Mangager 2009'' kommer det ikke opp noen ting. Når jeg går inn på Min Datamaskin, er der kun en fil som heter ACER (C:). Det er ingen ikoner hvor man kan gå inn på disker ikke noe annet, kun den mappen. Noen som vet hva som er galt og hvordan jeg kan installere spillet? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Du har sikkert problemer med driverne, prøv å oppdatere dem Lenke til kommentar
Neville Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg er absolutt ingen dataekspert, så kan du forklare hvordan man gjør det? EDIT: Klarte å oppdatere driverne, ble ingen forskjell. Endret 28. juni 2009 av Neville Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 La meg se... Du finner ikke cd/dvd stasjonen? Og du har det originale spillet? Lenke til kommentar
Neville Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Ja, spillet er orginalt og finner absolutt inger måter jeg kan starte installasjon på siden det ikke er noen muligheter i ''datamaskin''. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Prøv "Win-tast + R" og skriv inn"E:/". Da skal den starte. Det er ikke sikkert at PC-en din bruker E, kan hende at den bruker F også. Lenke til kommentar
Neville Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Når jeg gjør dette, kommer dette opp: Lenke til kommentar
Neville Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Akkurat samme beskjeden som på bildet ovenfor kommer opp. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hvis du limer inn %SystemRoot%\system32\compmgmt.msc /s i Kjør,finner du cd-rom i diskbehandling og i enhetsbehandling? Hvis ikke,trykk på Handling øverst i vinduet,og skann disker på nytt.Dette mens du er i diskbehandling. Hvis du finner cd-rom i enhetsbehandling,er den aktivert? Endret 28. juni 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Neville Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Ja, det står at den funker som den skal. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Så du fant den både i diskbehandling og enhetsbehandling,og den er aktivert. Og når du setter in cd,så spinner den opp,og du kan se spillet i diskbehandling? Hva skjer hvis du høyre klikker cd-rom i diskbehandling,og velger åpne med spillet i? Hvilken stasjonsbokstav har den? Endret 28. juni 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Neville Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Ja, den spinner og jeg kan se spillet i diskbehandling. Det er ikke mulig å åpne det i diskbehandling og det står ikke hvilken stasjonsbokstav det har. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Har ikke du et valg om å endre/gi den en stasjonsbokstav når du høyre klikker den? Endret 28. juni 2009 av ask99 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Sikkert tull med driverene til cd/dvd leser/brenne Forklaring og mulig løsing her http://support.microsoft.com/kb/314060/no Bruk denne Endret 28. juni 2009 av taz Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Du har ikke tull med drivere,cd-rom mangler stasjonsbokstav,se bilde lenger opp. Jeg prøvde å fjerne stasjonsbokstav,og opplevde det samme som deg,så jeg la den inn igjen. Lenke til kommentar
Neville Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Ahaha, der fant jeg feilen ja. Var bare å sette inn stasjonsbokstav så funket alt. Tusen takk for all hjelp, er meget takknemlig! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå