Gå til innhold

Skal ha ny TLF som blir bestillt straks. Touch skjerm og god bruker vennlighet med minijack

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hallo jeg har tenkt og bestille ny TLF fra Djuice med Djuice Complete.

Og jeg er ute etter en TLF som har Touch skjerm og er god og bruke på internett feks.

Prisklasse: 2000-2900,- kr.

Noen som har et bra forslag ??

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Noen som har Arena og kan si noe om den ??

Ser litt på iPhone liker den siden det er så lett og trykke på skjermen og den har brukervennlig surfing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Nei den ligger jo på 2400 med Djuice Complete... :)

PS: Jeg tenker og betale 2-3 tusen for mobilen akkuratt der og da .. :p

Ikke det den blir og koste etter 1 år. :)

Lenke til kommentar

Anbefaler Nokias touchtelefon. Enkel i bruk, masse funksjoner, lav pris. Utrolig mange fornøyde eiere der ute tar neppe feil :)

Hvis sånt som navigasjon og fotolys til kameraet ikke er vesentlig for deg, er jo alltids iPhone en brukervennlig krabat. Merk deg da at du må bruke iTunes til overføring av musikk, der blant annet Nokia 5800(som det snakkes om her) fritt aksepterer MP3-filer.

Begge er forresten veldig greie å surfe med!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hmm ...

Det ble tungt nu .. :p

Den er jo så stor og tykk den mobilen retter til "Tube" da.

Hva med HTC Dimond II ?

Lenke til kommentar

Om du vil ha mest for pengene er nok tuben det beste ;)

Lg Arenaen ligger det jo en test på her. Den fikk jo slakt på noen punkter, men som musikkspiller, kamera, sms, og ringing og vanlige praktiske ting som kalender er den jo grei. Sliter vel en del med e-post. Litt spennende brukergrensesnitt ;) Har bare testet den, og ikke hatt den. Har lk ku990 sjøl og er stor fornøyd.

Iphone blir fort dyr, men de fleste er vel fornøyd med den. For meg blir den litt for mye fashion

Lenke til kommentar
Jeg er ingen apple-fanboi, og synes iPhone er fryktelig oppskrytt. Kjøp en Nokia 5800. Du får da en telefon som er utrolig god, for en langt lavere sum enn for en iPhone.

Må si meg enig med Deyn. Altså, en iPhone er da fin og se på etc.. Men Apple skal jo selvfølgelig ha alle disse dustete restriksjonene med alt mulig.

Lenke til kommentar

Samsung har jo kommet med flere gode modeller som bruker Nokias S60 OS.

Samsung S5600 2,8" AMOLED skjerm. 3,15MP kamera. Mangler WLAN og 3.5mm jack?

Samsung S8300 Ultra Touch 2,8" AMOLED trykkskjerm og vanlig tastatur. 8 MP kamera. Mangler WLAN og 3.5mm jack?

Samsung S8000 Jet 3,1" AMOLED trykkskjerm med 800 x 480 oppløsning, WLAN, 5 MP kamera og 3,5mm jack. Skal være en meget rask telefon.

Samsung M7600 Beat DJ 2,8" AMOLED. 3,15 MP karmera og 3,5mm jack. Mangler WLAN.

Mener alle disse mobilene baserer seg på Nokia S60 OS. Selv sikkler jeg etter den Jét modellen da den har og kan gjøre det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...