Rino_ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Et prosjekt jeg har drevet med i lang tid nå er en serie kalt "The Poo". Det er en mystikk, skrekk, humor serie som byr på langt flere overaskelser en bare bæsj... Veldig mange starter og se den, men synes det bare virker som tull og fanterier, så de stopper etter 2 episoder. Folk tror det faktisk dreier seg om bæsj og fis.. Men neida, jeg er veldig stolt av hele greia jeg har laget, og den er som alle andre serier, bortkastet om man ikke får med seg alt : D Og jeg er egentlig ingen kar med bæsje humor, og alikevell er jeg happy med serien min.. det må da vekke litt interesse? : ) Nå blir det teit reklamering her : ) Men er bare så skuffet over responsen jeg har fått av serien, siden det tok meg såppas mye tid og energi og lage : ) Så håper engang noen finner den og tar den seriøst. (serien drar seg opp etter noen episoder om noen synes starten er fjollette) Jo mer detaljer du legger merke til i serien, jo bedre blir den. Og i nå nylig har jeg laget en morsom bonus episode, som uten tvil er den morsomste episoden. Men den vil ikke bli forstått om man ikke har sett den orginale serien først. Bonus episoden er linket til nederst. Her er serien: The Poo : Chapter 1: The Poo : Chapter 2 The Poo : Chapter 3 The Poo : Chapter 4 The Poo : Chapter 5 (Part 1) The Poo : Chapter 5 (Part 2) The Poo : Chapter 5 (Part 2) Exodus Morsom og viktig BONUS EPISODE: Endret 29. juni 2009 av Rino_ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Feil i linken til episode 1? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har sett første episode, og bittelitt av andre... Orker ikke se mer, var altfor fælt... Om ikke tråden fylles opp av masse folk som anbefaler gidder jeg ikke... Noe som irriterte meg var hvor langdratt det var, som når han satt og dreit... Du hadde ikke trengt å ha det så eeevig lenge. Heller ikke når han stirra ned i doen... Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Har sett første episode, og bittelitt av andre... Orker ikke se mer, var altfor fælt... Om ikke tråden fylles opp av masse folk som anbefaler gidder jeg ikke... Noe som irriterte meg var hvor langdratt det var, som når han satt og dreit... Du hadde ikke trengt å ha det så eeevig lenge. Heller ikke når han stirra ned i doen... Vell, kjipt at det ikke er en stor "kickoff" start ja. Enig det med dritinga, men når han stirrer i do synes jeg lengden er helt perfekt. Får håpe noen andre anbefaler det da. Det blir en helt annen type serie fra episode 3 og utover.. introen er barnslig, men viktig : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå