Gå til innhold

Hva kan vi gjøre på flyet?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg og en kamerat skal fly til skiathos imorgen. Som vi alle vet er det kjekkeste med flyturen lettinga, og landingen, men tiden i mellom dette kan være ganske så kjedelig.

Har dere noen gode tips hva vi kan gjøre på flye som tidsfordiv?

Vi har tenkt på følgene:

Poke a Stranger

Kortspilling

Wet Willy stranger

Kødde med flyvertinnene

Så har dere noen gode tips blir vi glade viss dere deler dem med oss!

Takk på forhånd! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Jeg og en kamerat skal fly til skiathos imorgen. Som vi alle vet er det kjekkeste med flyturen lettinga, og landingen, men tiden i mellom dette kan være ganske så kjedelig.

Har dere noen gode tips hva vi kan gjøre på flye som tidsfordiv?

Vi har tenkt på følgene:

Poke a Stranger

Kortspilling

Wet Willy stranger

Kødde med flyvertinnene

Så har dere noen gode tips blir vi glade viss dere deler dem med oss!

Takk på forhånd! :thumbup:

IKKE Poke a Stanger, er det feil person kan det by på problemer.

KORTSPILLING ja, enkelt og greit, kanskje litt ensfomig i lengden.

Wet Willy Stranger???

IKKE kødd med flyvertinne, er hun i feil humør så kan det føre til nødlanding, dere blir kasta av flyet og må betale en god del i erstatning.

Lenke til kommentar

Synes dere kan droppe dette med å plage andre folk. Tror ikke dere ville likt og få en "Wet willy" i øret av en ukjent. Eller sitter og bli prikket på. Spar dere.

Plutselig kan de føre til problemer og bråk.

- En god bok

- Film

- Musikk

- Sove

- Spille spill. (Kort osv.)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Les blader/bøker

Se film

Spill spill (DS/PSP, kort osv.)

Sov

Bruk tiden til å slappe av

Ikke plag andre. Jeg vet selv at jeg kan få en noe kortere lunte på flyturer (liten plass, sitte stille i lengre tid), og det er alltid noen som sitter og skal plage alle rundt seg.

Endret av Groening
Lenke til kommentar

Dette gjør jeg når jeg sitter på et fly:

Før flyet tar av sjekker jeg alle nødutganger osv. (Just in case flyet blir kapret av terrorister.osv osv..) NEI, jeg er ikke paranoid! :ermm: Så tenker jeg på hva jeg hadde gjort, dersom noe sånt skjedde, ganske artig å tenke på at jeg redder alle passasjerene og nødlander flyet og alle ser på meg som superwoman :w00t:

Ellers er det morsom å plage folk! Selvom ikke alle tålet et spøk i lufta..

Mile high club er også fun, do it do it do it!!

Lenke til kommentar

IKKE plag andre på fly, har gjort det selv, ble et helvete :S de var sure, flyvertinne BLE sure, og resten av flyturen ble bare drit.

For flyturer har jeg gjort mitt beste kjøp: Ipod Classic med video og en PSP div. filmer

Endret av makri
Lenke til kommentar

''A wet willy is to lick/spit on your finger creep up to an unsuspecting person and put your finger in their ear while turning it around ''

Nå som jeg vet hva en wet willy er, så kan jeg si at jeg hadde gitt vedkommende en karamell vist jeg fikk den servert.

Lenke til kommentar
''A wet willy is to lick/spit on your finger creep up to an unsuspecting person and put your finger in their ear while turning it around ''

Nå som jeg vet hva en wet willy er, så kan jeg si at jeg hadde gitt vedkommende en karamell vist jeg fikk den servert.

Seconded.

Mp3 spiller

bærbar dvd spiler hvis man har

bok

tegneserier

plage andre tror jeg blir veldig dårlig mottatt på et fly :thumbdown:

Lenke til kommentar

Snakk høyt om flykrasj-statistikk :thumbup:

I know. I'm über-lame

Når vi er inne på skremmende araber-på-fly-historier... (Fortsatt ikke fordomsfull eller rasisitisk).

En gang på vei fra John Lennon airport til Torp var det en hel gjeng med folk med "frigjøringskjegg og turban". Jeg la ikke spesielt merke til gjengen på 15-20 stykker, før alle klemmer hverandre og går til hver sin gate. Jeg var en smule nervøs den turen :p

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...