Tøffe-Tetra Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 hei jeg var på tur i helga på tromøya, satt på brygga og koste meg med en pils dad jeg plutselig ser en fisk i vannet, det rare er at jeg aldri har sett eller hørt om en slik fisk før. Den hadde en blanding av blå og turkis farge og hadde ei rød ryggfinne. hadde formen som en ørret og svømte helt aleine på et par meters dyp, er det noen her som aner hva jeg har sett, det så nesten ut som en akvariefisk. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kan det ha vært en mindre versjon av denne laksestørjen? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 den var ca 20 cm lang, ikke så høy på midten, men kan vel hende at de forandrer seg en del når de blir større, men fargen var enda mer turkis Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kanskje det var en blåstål som var i ferd med å forvandle seg til en rødnebb eller motsatt? Lenke til kommentar
BraxKung Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kan det ha vært en grønngylt? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 syke tid så fete fisker, haha Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 lurer kanskje på om jeg så en blåstål jeg, jøss å rar fisk, skifter kjønn ettersom det passer Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg er ingen spesialist på fisk, men kanskje du finner noe på fiskipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå