hakonvl Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei! Har bevoh for å vite litt mer om hvordan CPU, minne, HDD o.s.v egentlig fungerer. Hvordan de forskjellige komponentene egentlig behandler signalene, kommuniserer og jobber. Tenker både på online litteratur, men takker ikke nei til en bok eller to heller Kan si at jeg planer om å hjelpe til på en emulator, men trenger litt mer generell info Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Andrew S. Tanenbaum - Structured Computer Organization er vel en grei innføring. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Takk! Googler den opp nå for og se litt mer om den Noen flere? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den grundigste boken jeg har lest angående Computer Arkitektur er vel ADVANCED COMPUTER ARCHITECTURE AND PARALLEL PROCESSING Den forteller deg vertfall det du vil vite angående hvordan maskinvare fungerer men er fryktelig tunglest og er for de som vil virkelig gå i dybden. FUNDAMENTALS OF COMPUTER ORGANIZATION AND ARCHITECTURE Er noe greiere og forstå, hjelper på om du kan litt Assembly. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Tror kansje jeg venter litt med den første boka du nevnte i alle fall. Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå